مدیران خودروعصر اعتبار

آترینا اولین ارائه دهنده خدمات اتوماسیون هوشمند ساختمانی در ایران

عصر ساختمان- شرکت مهندسان مشاور اتوماسیون ساختمان آترینا با سابقه بیش از یک دهه فعالیت با هدف بالابردن سطح تخصص جربه و تجربه کارگروهی در حوزه BMS با مطالعاتی گسترده ۱۳۹۱به پشتوانه دانش و تجربیات ارزشمند مدیران متخصصان و مشاوران مجرب خود در صنعت ساختمان و تاسیسات به شمار می روند،فعالیت خود را نام شرکت مهندسان مشاور اتوماسیون ساختمان آترینا آغاز نمود.

آترینا اولین ارائه دهنده خدمات اتوماسیون هوشمند ساختمانی در ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸:۰۰

    حبیب الله نیکنام مدیر فنی شرکت اتوماسیون ساختمانی آترینا از ویژگی و تفاوت خدمات مجموعه خود به «عصرساختمان» گفت : متاسفانه نگاه بازاری به سیستم های اتوماسیون و هوشمند سازی ساختمان در ایران نقش پر رنگ تری از مباحث فنی مهندسی است ادامه داد: در مجموعه آترینا سعی شده است برای کاربران راهکارهای مهندسی ارائه شود و این اختیار در کاربر برای انتخاب برندهای مصرفی در رسیدن به راهکار پیشنهادی وجود داشته باشد.
    نیکنام معتقد است ساختمان ها را باید براساس استانداردهای جهانی هوشمند و ساختار یافته طراحی کرد.او همچنین نگاه جامعه را نسبت به این حوزه نگاهی لوکس می داند و ایجاد تغییر در این نگاه را ترویج مباحث فنی در این زمینه می داند،کاری که مجموعه آترینا در انجام آن تاکنون موفق عمل کرده است.
    ایشان در ادامه به معرفی بیشتر ساختار فنی و محصولات مجموعه آترینا پرداخت و گفت: آترینا به عنوان اولین و تنها شرکت عضو استاندار KNX در ایران از سال 1385 و با هدف بالابردن سطح تخصص و تجربه کارگروهی در حوزه اتوماسیون خانگیو سیستم مدیریت هوشمند ساختمان BMS در حال فعالیت می باشد و به واسطه بهره مندی از تیم R&D قوی خود در حال فعالیت گسترده در این حوزه می باشد.
    مدیر فنی شرکت آترینا در همین راستا به عملکرد مجموعه خود در بخش گسترش آموزش های مرتبط با حوزه مدیریت هوشمند اشاره کرد و گفت: با عنوان بزرگترین گروه فنی KNX در ایران در حال حاضر دوره های آموزشی  Basic و Advance استاندارد مذکور را در کشور برگزار می کنیم و در زمینه توسعه دانش فنی در این حوزه 4 دوره کتاب با موضوع مدیریت هوشمند ساختمان را منتشر کرده ایم.
    حبیب الله نیکنام در انتها از برنامه های شرکت آترینا در تولید محصولات مختلف در زمینه هوشمندسازی ساختمان در ایران و تحت استاندارهای اروپایی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر کابل های KNX را براساس استانداردهای اروپایی در ایران تولید می کنیم.

    در ویدئو زیر با شرکت مهندسان مشاور اتوماسیون ساختمان آترینا بیشتر آشنا خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این خدمات و محصولات این شرکت به نشانی الکترونیکی http://www.atrinaco.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی