مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مطرح کرد

ضرورت تثبیت نظم مالکیت املاک کشور

عصر ساختمان- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر ضرورت تثبیت نظم مالکیت املاک تاکید کرد.

ضرورت تثبیت نظم مالکیت املاک کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، احمد تویسرکانی اظهار کرد: علت اصلی موفقیت‌ها و تحول‌های اساسی ایجاد شده در همه بخش‌های سازمان ثبت اسناد و املاک، تلاش، نظم و خواست عمومی همه کارکنان و مدیران استانی و ستادی مجموعه ثبت اسناد و املاک کشور است.

    وی خاطرنشان کرد: خطه شمال کشور در بحث تثبیت مالکیت اموال غیرمنقول و همچنین تراکم جمعیت و نسبت مالکیت اشخاص در وضعیت ویژه‌ای قرار دارد.

    رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه نقش این سازمان در نظم مالکیت املاک کشور به ویژه در مازندران با توجه به اهمیت جنگل‌ها و منابع طبیعی کم نظیر است، خاطرنشان کرد: نقش مدیران در این موفقیت‌ها بی‌مانند است و امروزه باید با دقت، تدبیر، نظم و برنامه ریزی، کنترل و نظارت اصول کار را پیش برد و اقدامات انفعالی و روزمره را به نتیجه رساند.

    بر اساس این گزارش، محمدحسن بهادر مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران با بیان اینکه رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور معمار ثبت نوین اسناد و املاک است، تصریح کرد: تحولات گسترده و عظیمی در دوران مدیریت وی صورت گرفته، به طوری که ثبت اسناد و املاک از سازمان‌های پیشرو در حوزه ارائه خدمات مکانیزه در کشور است.

    وی خاطرنشان کرد: مازندران با شعار نظم، انضباط و ارتقای جایگاه و وجهه ثبت اسناد در دو سال پیاپی در اجرای برنامه عملیاتی سازمان در سال‌های 94 و 95 با جهشی بزرگ به جایگاه سوم کشور دست یافت.

    مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران افزود: اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه در دو سال گذشته رتبه نخست صدور سند را در کشور بدست آورد به طوری که اسناد صادر شده در سال 95 آن اداره کل با تمامی اسناد صادر شده اوقاف در کل کشور برابری می‌کند.

    بهادر خاطرنشان کرد: اداره‌کل بنیاد مسکن مازندران نیز توانست در سال 95 با صدور 16 هزار و 600 سند رتبه نخست کشور را در صدور اسناد روستایی به دست آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار