مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس مطرح کرد

افزایش سرعت راه‌اندازی زیرساخت‌های مسکن مهر با اسکان متقاضیان

عصر ساختمان- مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس گفت: تونل سلام و مسیرهای مواصلاتی یکی از مهمترین زیرساخت های مسکن مهر بود که تاثیرات مثبت زیادی در پردیس خواهد داشت.

افزایش سرعت راه‌اندازی زیرساخت‌های مسکن مهر با اسکان متقاضیان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، علی اصغر جاودان‌فر با حضور در میان جمعی از متقاضیان مسکن مهر در محل کارگزاری از قرارگیری آب مخزن فاز 8 در مدار با اسکان متقاضیان چندین بلوک خبر داد و گفت : در همه واحدهای افتتاح شده و واحدهای فاز 8 ،مشروط به واریز حدنصاب اعلام شده، قرارداد 5 برگی ارایه می‌شود و هیچ متقاضی نیست که با تکمیل حدنصاب اعلام شده، در صف قرارداد پیش فروش نهایی بماند.

    وی با بیان اینکه با تمام قوا در تلاشیم تا روند افتتاح واحدها استمرار یابد تاکید کرد: متقاضیان واحدهای افتتاح شده بایستی نسبت به پیگیری و تحویل واحد خود اقدام کنند و تحویل بلوک نیازمند تشکیل هیات مدیره است که درجهت رفاه حال متقاضیان، با حداقل نفرات صورت می‌گیرد.

    مدیر اجرایی مسکن مهر در ادامه به دلایل انتقال آب توسط تانکر به فاز 8 پرداخت و اظهار کرد: طبیعی است که انتقال آب از مخزن باعث افزایش شدت فشاربر لوله ها میشود و احتمال ترکیدگی بسیار محتمل است به همین خاطر در اوایل افتتاح فاز11هم با تانکر کاملا بهداشتی آب رسانی انجام می‌شد اما بعد از اسکان جمعیتی، آب مخزن در مدار قرار گرفت.

    جاودان‌فر تصریح کرد: کارشناسان شبکه آب و فاضلاب شهرستان پردیس نیز معتقدند به دلیل اسکان اولیه جمعیتی و کاهش مصرف در فاز 8، احتمال اینکه کلر موجود در مخزن آب خاصیت خود را ازدست بدهد زیاد است، بنابراین تامین آب کاملا بهداشتی در کوتاه مدت توسط تانکر انجام خواهد شد و به مرور به محض رسیدن جمعیت تا حد نصاب برقراری انشعاب آب اصلی بر روی مدار قرار خواهد گرفت.

    به گفته وی، مخزن آب فاز 8 برای 26 هزار واحد در نظر گرفته شده است.

    مدیر اجرایی مسکن مهر همکاری متقاضیان مسکن مهر را یادآور شد و گفت: شرکت‌ عمران پردیس در راستای سهولت کار متقاضیان با مساعدت مقامات ارشد وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید، با رایزنی و جلسات متعدد با مسؤولین بانک مسکن شرط ضمانت بانکی را حذف کرد و متقاضیان می‌توانند با ارایه سفته بانکی نسبت به تحویل کارت قسط و متعاقب آن تحویل واحد اقدام کنند.

    جاودان فر با تاکید بر اینکه خدمات رسانی به متقاضیان در بلوک‌های تحویلی نیازمند تشکیل هیات مدیره است گفت: تحویل مشاعات ساختمان و همچنین نگهداری ساختمان نیازمند مشارکت متقاضیان است و این موضوع از شرایط مهم و اولویت دار تحویل بلوک است.

    وی تصریح کرد: در فاز11 سه بلوک را به عنوان بلوک‌های پایلوت به تمامی امکانات مجهز کردیم تا در گام اول اسکان متقاضیان بدون هیچ وقفه‌ای صورت پذیرد، با توجه به اینکه نصب انشعابات آب، برق و گاز و راه اندازی موتور خانه بلوک نیازمند اسکان متقاضیان است افزود: مراجعه حداکثری متقاضیان بلوک‌ها روند نصب انشعابات را تسریع می‌بخشد.

    مدیر اجرایی مسکن مهر ادامه داد: علیرغم تجهیز سه بلوک پایلوت در فاز 11، متاسفانه استقبال ضعیف متقاضیان موجب کندی در تحویل واحدها و به مشکل خوردن تحویل بلوک ها گردید، بنابراین نکته ای که نباید دور از نظر داشت این است که اسکان گروهی متقاضیان در بلوک‌ها باعث تسهیل در برقراری انشعابات و تسریع در نصبیات ساختمان خواهد شد.

    جاودان‌فر به افتتاح تونل سلام اشاره کرد و گفت: این تونل و مسیرهای مواصلاتی یکی از مهمترین زیرساخت های مسکن مهر بود که تاثیرات مثبت زیادی در پردیس خواهد داشت .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی