مدیران خودروعصر اعتبار

چند واحد بدون متقاضی مسکن مهر در کشور وجود دارد؟

عصر ساختمان- قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: هم اکنون ۱۱۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور متقاضی ندارد.

چند واحد بدون متقاضی مسکن مهر در کشور وجود دارد؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، احمد اصغری مهرآبادی امروز دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه 220 واحدی مسکن مهر شهرک زاگرس سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سهم مسکن مهر استان کردستان 38 هزار و 600 واحد بوده که تاکنون 35 هزار واحد آن به بهره برداری رسیده است. وی افزود: فقط حدود سه هزار واحد مسکن مهر در استان باقی مانده است که تلاش می‌کنیم هرچه زودتر آنها را هم به اتمام برسانیم.

    قائم مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر در ادامه عنوان کرد: در دولت قبل 690 هزار واحد و تاکنون هم بالغ بر 900 هزار واحد مسکن مهر را تکمیل کرده‌ایم.

    وی اعلام کرد: از کل دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر تاکنون بالغ بر یک میلیون و 600 هزار واحد به اتمام رسیده است و 300 هزار واحد هم عملیات ساخت آن به اتمام رسیده اما به دلیل مشکلات زیرساختی به متقاضیان تحویل داده نشده است.

    مهرآبادی افزود: سایر دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات رسان هم باید در راستای تکمیل این واحدها وزارت راه و شهرسازی را یاری کنند چون فقط این وزارت خانه متولی این واحدها نیست.

    وی همچنین گفت: در حال حاضر 110 هزار واحد مسکن مهر در کشور متقاضی ندارد که در دولت دکتر روحانی علیرغم اینکه شروطی را که دولت گذشته برای تحویل مسکن مهر گذاشته شده بود برداشته و قوانین تسهیل شد، اما استقبال زیادی صورت نگرفت.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، کل اعتبار مصوب برای مسکن مهر در کشور را 55 هزار و 500 میلیارد تومان عنوان کرد که قرارداد بالغ بر 50 هزار میلیارد تومان آن منعقد شده است.

    وی با اشاره به اینکه در مجموع 110 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروزه مسکن مهر هزینه شده است، ادامه داد: 48 هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار توسط بانک مسکن و 2 هزار میلیارد تومان آن هم توسط دیگر بانک‌های عامل پرداخت شده است و حدود 35 تا 40 هزار میلیارد تومان هم سهم آورده شخصی متقاضیان بوده است.

    در ادامه با حضور مسئولان از پروژه مسکن مهر 1120 واحدی جهاد نصر کردستان، فاز سه بهاران، تعاونی مسکن مهر کارکنان آگاهی و پروژه 1728 واحدی دگایران سنندج بازدید به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو