مدیران خودروعصر اعتبار

با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس انجام شد؛

بهره برداری از طرح گازرسانی به سه روستای شهرستان بویراحمد

عصر ساختمان- یاسوج- پروژه گازرسانی به سه روستای بردهری، سرگچینه و چشمه پلنگی شهرستان بویراحمد با پوشش ۵۷ خانوار به بهره برداری رسید.

بهره برداری از طرح گازرسانی به سه روستای شهرستان بویراحمد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، محمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد  ظهر شنبه در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به 57 خانوار روستاهای بردهری، سرگچینه و چشمه پلنگی گفت: روستای بردهری دشتروم یکی از مناطق سردسیری بود و به همت شرکت گاز و بنیادمسکن  پروژه گاز رسانی برای سه روستای بردهری، سرگچینه و چشمه پلنگی به بهره برداری رسید، که تحقق این پروژه نقش اساسی در حفاظت از جنگل ها و جلوگیری از  قطع درختان دارد.

    نظری بیان داشت: نابودی منابع طبیعی از جمله آسیب های عدم گازرسانی به روستاها است و دولت تلاش دارد به همه روستاهایی که امکان دارد، گازرسانی شود.

    فرماندار بویراحمد گفت: عمده روستاهای بالای 20 خانوار استان دارای گاز هستند و معمولا روستاهای زیر 20 خانوار کمتر فاقد این نعمتند و امید است این روستاها در صورت امکان و تامین اقتصادی و با همت شرکت گاز استان که همتی جهادی دارد،   از نعمت گاز برخوردار شوند.

    نظری تصریح کرد: با حرکت های جهادی می توان پروژه هایی از این قبیل را محقق کرد و بنیاد مسکن نیز در چند پروژه این حوزه همکاری داشته است.

    نظری پراکندگی جمعیت را از دلایل افزایش هزینه خدمات رسانی دانست و بیان داشت: دستگاه های راهداری و شرکت گاز نیز اقدامات موثری برای تحقق این پروژه داشته اند.

    فرماندار بویراحمد گفت: در چهار سال اخیر عمران روستایی به نحو محسوس دیده می شود و اقدامات زیادی انجام شده است.

    نظری تعدد روستاها و محدودیت اعتبارات را از جمله موانع پیش رو برای خدمات رسانی اکمل به روستاها دانست.

    نظری  با اشاره به شهادت شهیدان باهنر و رجایی خاطر نشان کرد: شهید باهنر و شهید رجایی الگوی مردم داری و خدمت رسانی به مردم بودند.

    در ادامه این آیین جهانبازی معاون شرکت گاز استان گفت: با تحقق این سه طرح گازرسانی 57 خانوار با جمعیت 300 نفر از نعمت گاز برخوردار شدند.

    وی خاطرنشان کرد: در این طرح ها  اجرای حدود 5670 متر شبکه پلی اتیلن عملیاتی شده است و برای بهره برداری از پروژه ها 575 میلیون تومان هزینه شده است.

    جهانبازی بیان داشت: این پروژه با تلاش مسئولین و همنین همت شرکت گاز و بنیاد مسکن تحقق یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو