مدیران خودروعصر اعتبار

شرکت گاز متولی انجام لوله‌کشی داخل ساختمان‌ها نیست

عصر ساختمان- مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان گفت: عملیات گازرسانی به واحدهای مسکونی یا تجاری و صنعتی، تا مرحله نصب علمک انجام می‌شود لذا لوله‌کشی داخل ساختمان‌ها جزو اختیارات و وظایف این شرکت نیست.

شرکت گاز متولی انجام لوله‌کشی داخل ساختمان‌ها نیست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، هوشنگ اولی‌زاده  در پاسخ به این سوال که اگر مشترکی توان پرداخت هزینه لوله‌کشی داخل ساختمان را نداشته باشد، امکان کمک به وی از سوی شرکت گاز وجود دارد یا نه؟ اظهار داشت: با توجه به اینکه پروژه‌های گازرسانی به شکل مناقصه و توسط پیمانکاران انجام می‌شود، چنین کاری امکانپذیر نیست.

    وی افزود: شرکت گاز در قالب مناقصه و قرارداد، در ازای اجرای عملیات گازرسانی به پیمانکار پول پرداخت می‌کند و خارج از آن نمی‌تواند اعتباری هزینه کند ضمن اینکه پیمانکار امکانات و لوازم مورد نیاز برای لوله‌کشی داخل ساختمان مشترکان را ندارد.

    چند روز پیش تصاویری در فضای مجازی مبنی بر گازکشی به یکی از روستاهای شهرستان مریوان بازنشر شد که در ان نشان داده شد علمک گاز کنار درب منزل نصب شده اما مشترک به دلیل ضعف مالی توان انجام لوله‌کشی داخل منزل خود را نداشته است.

    مدیر روابط عمومی شرکت گاز کردستان یادآور شد: این شرکت آماده واگذاری انشعاب و ارائه خدمات به تمام واحدهای مسکونی، صنعتی، تجاری و عمومی در نقاط شهری و روستایی با شرایط مناسب است.

    اولی‌زاده با بیان اینکه این شرکت به واحدهای صنعتی و کشاورزی که در حاشیه خطوط انتقال گاز واقع شده‌اند، گازرسانی می‌کند، گفت: در حال حاضر به 2 هزار و 281 واحد صنعتی در سطح استان گازرسانی صورت گرفته است.

    وی تاکید کرد: در سال جاری برای گازرسانی به 300 واحد صنعتی و 200 روستای استان برنامه‌ریزی صورت گرفته که تاکنون 184 واحد صنعتی و 58 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

    شرکت گاز کردستان به 529 هزار و 871 مشترک در استان خدمات می‌دهد که 495 هزار و 127 اشتراک در بخش خانگی، 32 هزار و 463 اشتراک در بخش تجاری و 2 هزار و 281 مورد نیز سهم بخش صنعتی است.

    100 درصد جمعیت شهری و 90 درصد از جمعیت روستایی این استان از گاز طبیعی برخوردار هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار