مدیران خودروعصر اعتبار

امام جمعه یزد تأکید کرد:

ضرورت طرح‌های شهری یزد بر اساس فرهنگ و ارزش‌های دینی

عصر ساختمان- امام جمعه یزد با اشاره به بخشی از حساسیت‌های فعالیت در مدیریت شهری، گفت: طرح‌های شهری یزد بر اساس فرهنگ و ارزش‌های دینی مردم طراحی شود .

ضرورت طرح‌های شهری یزد بر اساس فرهنگ و ارزش‌های دینی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» ایسنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی در دیدار شهردار و رییس شورای اسلامی شهر یزد با وی، با اشاره به این‌که یزد از سبقه دینی بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: در طراحی‌ها، برنامه‌ها که در شهر یزد انجام می‌شود، حتما باید به این سبقه دینی توجه لازم صورت پذیرد .

    وی افزود: اکثریت مردم یزد به بحث فرهنگ دینی خود توجه ویژه‌ای دارند و لازم است که این دغدغه در بین مدیران شهری هم وجود داشته باشد و تمام طرح‌ها با توجه به این موضوع انجام شود .

    وی با تاکید بر این که موضوع دیگری که در مدیریت شهری یزد باید مورد توجه قرار گیرد را بحث چهره و نمای شهری دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت شهری یزد باید به بحث زیبایی بصری شهر توجه ویژه‌ای داشته باشد .

    نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: مردم یزد ویژگی‌های بسیار زیادی دارند و همین موضوع وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند و باید با تمام توان و به بهترین نحو ممکن برای آنها فعالیت و کار کرد .

    ناصری یزدی تصریح کرد: مردم یزد نظراتشان را به مدیران منتقل می‌دهند و در صورتی که متقاعد شوند که فلان طرح یا طرح به نفع شهر آنهاست قطعا حمایت و همکاری لازم برای تحقق آن را انجام می‌دهند .

    امام جمعه یزد بیان کرد: زمانی که مردم توجیه شوند، و با آنها مستقیم ارتباط برقرار شود و بدانند که شهردار شهرشان با آنها ارتباط دارد و از مشکلاتشان اطلاع دارد حتما با وی همکاری لازم را برای پیشبرد اهداف شهر دارند .

    وی گفت: این همکاری مردم سبب می‌شود که در صورت وجود برنامه درست و دقیق در یزد به راحتی بتوان کار کرد و اهداف تعیین شده را به درستی محقق کرد .

    نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: به ویژه در موضوع فعالیت‌های شهرداری این حساسیت به درستی وجود دارد که باید با مشارکت مردم و با ایجاد همکاری دقیق و منظم اقدام کرد .

    ناصری یزدی خاطرنشان کرد: از دیگر موضوعاتی که شهر یزد به آن نیاز دارد ایجاد نشاط و شادابی بر اساس فرهنگ دینی در جامعه است که می‌توان با همکاری مردم به خوبی این موضوع را ایجاد کرد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو