مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل راه و شهرسازی اردبیل

امکان احداث آزادراه در اردبیل وجود ندارد

عصر ساختمان- مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: به دلیل میزان ترافیک تردد خودروها امکان احداث آزادراه در استان وجود ندارد.

امکان احداث آزادراه در اردبیل وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، محبوب حیدری بعد از ظهر دوشنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: احداث آزادراه بر اساس میزان ترافیک تردد از یک محور است و تنها محوری که می توان در اردبیل به آزادراه تبدیل کرد محور بوستان آباد- اردبیل- آستارا است.

    وی افزود: امکان سنجی تبدیل این محور به آزادراه در حال مطالعه است و از سویی در محور اردبیل- سرچم نیز فعلا میزان ترافیک تردد مناسب یک آزادراه نیست.

    مدیر کل راه و شهرسازی استان متذکر شد: در چهار سال گذشته 107.8 کیلومتر راه در استان احداث شده است.

    وی افزود: علاوه بر این 38 کیلومتر بهسازی راه و 557 کیلومتر آسفالت‌ریزی داشتیم که در بخش روستایی 309 کیلومتر آسفالت‌ریزی انجام شده است.

    وی در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر اردبیل نیز افزود: سهمیه مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر، 41 هزار و 379 واحد است که از این تعداد 25 هزار و 871 واحد در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده است.

    به گفته حیدری مکان یابی مسکن مهر در اردبیل مطلوب نبوده و در حال حاضر شاهد مشکلاتی در پیرامون مسکن مهر هستیم که تلاش بر این اس حل و فصل شود.

    وی افزود: در گروهی از مسکن های مهر که توسط تعاونی ها اجرا شده نیز متاسفانه ضعف کیفی در ساخت مشاهده می شود و این در حالی است که در مسکن های احداث شده توسط راه و شهرسازی استان به هیچ عنوان افتتاح قبل از اتمام عملیات احداث مسکن نداشتیم.

    مدیر کل راه و شهرسازی استان همچنین با اشاره به پروژه های این دستگاه اجرایی در هفته دولت تصریح کرد: در هفته دولت 17 پروژه راه با اعتبار 26 میلیارد و 640 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

    حیدری متذکر شد: از جمله این پروژه ها بهسازی سه راهی رضی- امیرکندی، بازیافت گرم محور اردبیل- نمین، لکه گیری و روکش آسفالت اردبیل- سرچم و آسفالت و بهسازی راه های روستایی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو