مدیران خودروعصر اعتبار

۶ پروژه راه و شهرسازی ملایر در هفته دولت به بار می‌نشیند

عصر ساختمان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر از افتتاح ۶ طرح و کلنگ‌زنی یک پروژه در آستانه هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

۶ پروژه راه و شهرسازی ملایر در هفته دولت به بار می‌نشیند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، علیرضا صارمی در این رابطه اظهار کرد: در بخش مسکن 4 پروژه بزرگ مسکن مهر از جمله 100 واحد از پروژه 200 واحدی آتیه‌سازان شایان، پروژه 30 واحدی دژین افلاک دیار که برای متقاضیان بهزیستی ساخته شده، 50 واحد باقیمانده از پروژه مسکن تعاونی مهر 6 و 50 واحد باقیمانده از پروژه 250 واحدی تعاونی مهر 12 آماده بهره‌برداری و افتتاح هستند.

    وی افزود: در بخش بازآفرینی و توانمندسازی بافت فرسوده شهری نیز پروژه کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب محله شمس‌آباد آماده بهره‌برداری است.

    صارمی با بیان اینکه این پروژه با اعتباری افزون بر 600 میلیون تومان و به طول 200 متر است، ابرازامیدواری کرد: سایر ادارات با توانمندسازی و اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق بازآفرینی در جهت محرومیت‌زدایی و توانمندسازی بافت‌های فرسوده شهری گام بگذارند.

    وی از کلنگ‌زنی پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب در محله شمس‌آباد حدفاصل خیابان معارف‌وند و کوچه‌های بالادستی به سمت خیابان انقلاب در هفته دولت خبر داد و گفت: اعتبار پروژه مذکور افزون بر 550 میلیون تومان است و امیدواریم تا 22 بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری برسد.

    رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر خاطرنشان کرد: تا پایان شهریورماه امسال فاز اول پروژه چهارخطه سامن- بروجرد به طول 6.5 کیلومتر با اعتباری افزون بر 7.7 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید و فاز دوم پروژه چهارخطه سامن- بروجرد به طول 8 کیلومتر نیز درحال اجرا است که امیدواریم تا پایان سال آینده افتتاح شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی