مدیران خودروعصر اعتبار

پیمانکاران در برخی پروژه‌های مسکن مهر بدهکارند

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در برخی از پروژه‌های مسکن مهر، پیمانکاران به شرکت عمران بدهکار هستند، گفت: اگر بخواهند در دولت دوازدهم در بخش دیگری، ایفای نقش داشته باشم، قبول می‌کنم.

پیمانکاران در برخی پروژه‌های مسکن مهر بدهکارند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محسن نریمان، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات پیمانکاران در پروژه مسکن مهر، اظهار داشت: بدهی وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید به پیمانکاران در پروژه مسکن مهر در حداقل بدهی سایر وزارتخانه‌ها در این پروژه است.
    وی با تاکید بر اینکه در بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر، شرکت عمران شهرهای جدید از پیمانکاران، طلبکار است، ادامه داد: بدهی به پیمانکاران در پروژه مسکن مهر در بخش‌های زیربنایی است اما این رقام متوجه شرکت‌های عمران شهرهای جدید نیست برای اعلام عدد دقیق بدهی‌ها باید سایر دستگاه‌ها از جمله وزارت نیرو اطلاع رسانی کنند.
    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در بخش مسکن سازی پروژه مسکن مهر هیچ بدهی به پیمانکاران نداریم و در بخش‌های زیربناهایی هم بدهی‌ها در حال پرداخت است.
    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به روش‌های پرداخت بدهی پیمانکاران گفت: به پیمانکارانی که از شرکت عمران طلبکار هستند اعلام شده است که مطالباتشان از طریق اسناد خزانه و تهاتر زمین پرداخت می‌شود که در حال حاضر هم بخش قابل توجهی از بدهی‌ها از این طریق پرداخت شده است.
    نریمان ادامه داد: پروژه مسکن مهر از سال 1386 شروع شده و امکان ساخت و اتمام این پروژه با بودجه محدود و تورم بالا در سال‌های گذشته وجود نداشت، هم دولت قبلی و هم دولت فعلی در دو الی سه مرحله بخشنامه‌هایی را درباره قیمت‌ها ارائه دادند البته دولت هم ما به کمک پیمانکاران آمد و توانستیم اعداد و ارقام را ترمیم کنیم.
    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیمانکاران در سال 86 با اعداد و ارقام پایینی قراردادها را منعقد کردند و باید با همین اعداد پروژه را به پایان می‌رساندند، گفت: از آنجایی که در پروژه مسکن مهر سود انچنانی وجود ندارد برای جلوگیری از ضرر و زیان پیمانکاران بخشی از اقدامات و عملیات اجرایی را بر عهده گرفتیم.
    وی افزود: بخشی از اقدامات مربوط به محوطه سازی‌ها و آماده‌سازی بخش‌های زیربنایی را دولت تقبل کرد تا هر چه سریع تر پروژه مسکن مهر به اتمام برسد.
    نریمان همچنین در پاسخ به ان سوال که شنیده می‌شود در دولت دوازدهم در معاونت دیگری حضور خواهید داشت و به زودی سمت خود در شرکت عمران شهرهای جدید را به فرد دیگر واگذار خواهید کرد، گفت: به کار فعلی خود علاقه مند هستم اما اگر قرار باشد از بنده بخواهند در بخش دیگری ایفای نقش و خدمت کنم، قبول خواهم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو