مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی همدان:

۶۵ کیلومتر بزرگراه بهمن ماه در همدان افتتاح می‌شود

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی همدان از افتتاح ۶۵ کیلومتر راه و ۳۳۶ واحد مسکن مهر در دهه فجر در استان همدان خبر داد.

۶۵ کیلومتر بزرگراه بهمن ماه در همدان افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محمد رودباری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی دهه فجر اداره کل راه و شهرسازی استان همدان اظهار داشت: در دهه فجر امسال در مجموع 65 کیلومتر انواع راه در همدان به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک قرار می‌گیرد.

    وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این میزان بزرگراه در استان همدان را 479 هزار میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تلاش این است تا این پروژه‌ها با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری برسد.

    رودباری تصریح کرد:احداث باند دوم رزن- آوج به طول 3.10 کیلومتر، باند دوم رزن- دمق به طول 15.10 کیلومتر، باند دوم رزن- قروه به طول 5.8 کیلومتر، باند دوم قروه - کاج به طول 5.2 کیلومتر، باند دوم کبودرآهنگ- شیرین سو به طول 10 کیلومتر، باند دوم محور کمربندی نهاوند- بروجرد به طول هشت کیلومتر و احداث و تعریض محور جوکار- تویسرکان به طول 2.3 کیلومتر از پروژه‌های بخش راه محسوب می‌شود.

    وی همچنین از بهسازی و احداث راه اصلی در استان همدان خبر داد و گفت: تعریض و بهسازی 10 کیلومتر از محور اسدآباد – سنقر انجام شده که برای اجرای این پروژه 40 هزار میلیون ریال هزینه شده و در دهه فجر افتتاح می‌شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: محور توره-ملایر نیز با احداث تقاطع غیرهمسطح بهسازی شده و در دهه فجر پل اول تقاطع بهشت هاجر به مقدار یک دهانه با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی با اعلام اینکه پروژه بهسازی و آسفالت پنج کیلومتر راه روستایی در همدان انجام شده و دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: اجرای این پروژه 39 هزار میلیون ریال هزینه داشته است.

    رودباری بهره‌برداری از روکش آسفالت راه روستایی سلطانیه به طول یک کیلومتر، روکش آسفالت راه روستایی توتل-فوران به طول 6.2 کیلومتر و روکش آسفالت راه روستایی حسین آباد ناظم-مالیچه به طول 9.3 کیلومتر را از دیگر پروژه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی رزج-هیزج به طول چهار کیلومتر و بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی بابا پیرعلی به طول چهار کیلومتر نیز در بخش افتتاحیه راه‌های روستایی قرار دارد.

    رودباری درباره روکش راه‌های اصلی و فرعی نیز گفت: روکش آسفالت رزن- آوج، اصله-کاج، همدان- اسدآباد، همدان- ملایر- توره، خنداب، عملیات آسفالت حفاظتی محور ملایر- توره و لکه‌گیری و روکش آسفالت سیاه کمر- مسلم آباد – قهاوند در برنامه افتتاحیه دهه فجر قرار دارد.

    وی افزود: 21 پروژه خط کشی و تجهیز راه‌ها به علایم و تجهیزات با اجرای 26 کیلومتر گاردریل، نصب هفت عدد دکل مخابراتی در شهرستان‌های اسدآباد، بهار، تجرک، تویسرکان، رزن، روعان و نهاوند و نصب روشنایی 7.2 کیلومتر در تویسرکان-سرکان، 22.3 کیلومتر در سه راهی شعبان-پلیس راه و روشنایی نقطه‌ای در چهار نقطه انجام شده و آماده افتتاح است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: در دهه فجر امسال 336 واحد مسکن مهر ساخته شده از طریق تسهیلات بانکی و آورده متقاضی به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو