مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح ۳۰۰۰ مسکن مهر پردیس در هفته دولت

عصر ساختمان-مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد: بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر را در فازهای ۱۱، ۵ و ۸ شهر جدید پردیس آماده کرده ایم که تا هفته دولت افتتاح خواهیم کرد.

افتتاح ۳۰۰۰ مسکن مهر پردیس در هفته دولت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خبرآنلاین؛ محسن نریمان اظهار کرد: پیرو افتتاح‌هایی که به طور مرتب در ماههای اخیر داشتیم بیش از 3000 واحد مسکن مهر را در فازهای 11، 5 و 8 شهر جدید پردیس آماده کرده ایم که تا هفته دولت به افتتاح آنها اقدام می کنیم.

    وی علت تعویق بهره برداری تونل "سلام" را همزمانی با زمان تحلیف ریاست جمهوری عنوان و تصریح کرد: در روزهای آینده بهره برداری تونل سلام را خواهیم داشت که کار بسیار باارزشی است و برای تسهیل ارتباطات ساکنان مسکن مهر با شهر تهران انجام شده است. این تونل هم اکنون آماده افتتاح است اما منتظر زمان مناسبی هستیم. قرار بود همین روزها افتتاح کنیم که با تحلیف ریاست جمهوری همزمان شد و ترجیح دادیم که در هفته های دیگر انجام شود.

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید درخصوص مشکل دفترچه اقساط مسکن مهر پردیس هم گفت: دفترچه اقساط مشکلی ندارد. بخشی از زمینهای ما معارض دارد و بخشی از طلبها و پرداختها دچار مشکل است. نیازمند این هستیم تا هماهنگی بیشتری با بانک مسکن داشته باشیم، مقداری هم مسائل حقوقی را حل کنیم.

    به گفته نریمان، بخشی از دفترچه اقساط که مربوط به شرکت عمران است حل می شود. این واگذاریهایی نیز که هر ماهه در حال انجام است مشکل دفترچه اقساط ندارد و در این خصوص مقداری به تعامل بیشتر با بانک مسکن نیاز داریم که این مساله صورت گرفته و مرتبا مشکل بعضی بخشها حل می شود. وقتی واگذاری صورت می گیرد یعنی مشکلات برطرف شده و به دفترچه اقساط رسیده که ما اقدام به افتتاح می کنیم.

    وی همچنین درباره زمان کلنگ زنی مترو پردیس گفت: فاز مطالعاتی مترو پردیس در حال انجام است و تلاش می کنیم این طرح را به اجرا برسانیم که البته باید فاز مطالعاتی توسط مشاور به اتمام برسد. در نظر داریم طرح مترو پردیس حتما با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شود و متقاضی هم داریم. به محض اینکه مطالعات به پایان رسید برای بخش خصوصی فراخوان می گذاریم که یا مشارکت کنیم یا از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی کار را پیش خواهیم ببریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی