مدیران خودروعصر اعتبار

مهارشعله های آتش درپارکینگ مجتمع مسکونی/ نجات سه عضویک خانواده

عصر ساختمان- آتش سوزی خودرو و موتورسیکلت در پارکینگ ساختمان مسکونی، بامداد امروز، موجب گرفتار شدن سه نفر از ساکنان ساختمان ۵ طبقه مسکونی شد.

مهارشعله های آتش درپارکینگ مجتمع مسکونی/ نجات سه عضویک خانواده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، این حادثه ساعت 4:05 بامداد امروز توسط عده ای از ساکنان یک ساختمان مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده و از آتش نشانی تقاضای کمک فوری شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 117 و گروه های نجات 2 و نجات 9 این سازمان به همراه نردبان هیدرولیکی به خیابان پیروزی، خیابان چهارصد دستگاه، خیابان شهید بسطامی روانه شدند.

    پرویز نجاریان افسرآماده منطقه هشت عملیات آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری جک و یک دستگاه موتور سیکلت در قسمت پارکینگ یک ساختمان مسکونی پنج طبقه پارک بودند که درساعات اولیه بامداد امروز به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شدند.

    وی با اشاره به این که دود بسیار غلیظ ناشی از این آتش سوزی راهروها و طبقات بالایی ساختمان را در بر گرفته بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ جریان اصلی برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، به وسیله تجهیزات انفرادی و لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و از چندین سمت، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

    افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش نشانی اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان هم با بستن دستگاه های تنفسی برای جستجو و نجات افراد محبوس شده به طبقات بالایی ساختمان رفتند و پس از بررسی راهروها و واحد های مسکونی، توانستند سه نفر از اعضای یک خانواده ازساکنان این ساختمان شامل؛ یک مرد 45 ساله، یک بانوی 40 ساله و یک پسر بچه 10 ساله را به سلامت از طبقه چهارم ساختمان نجات داده وبه قسمت پشت بام انتقال دهند.

    نجاریان خاطرنشان کرد: آتش نشانان سپس این خانواده سه نفره را به وسیله نردبان هیدرولیکی به خارج از ساختمان منتقل کردند.

    وی گفت: نیروهای عملیاتی سرانجام با تلاش همه جانبه شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند و همچنین محل حادثه را برای بررسی علت وقوع این آتش سوزی تحویل کارشناسان علت یابی این سازمان دادند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو