مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه:

بیش از ۲۰۰۰ بقعه متبرکه در درست مرمت و نوسازی است

عصر ساختمان- قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه نذور و عواید بقاع متبرکه صرف توسعه، نگهداری و ارائه خدمات برای زائران در همان محل بقعه‌ها می‌شود، گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار بقعه متبرکه در درست مرمت و نوسازی است.

بیش از ۲۰۰۰ بقعه متبرکه در درست مرمت و نوسازی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، عبدالرضا عابد درباره بازسازی بقاع متبرکه در کشور اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 2 هزار بقعه متبرکه در درست مرمت و نوسازی است.

    وی با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی سازمان اوقاف در سطح کشور برای آبادانی و عمران امامزادگان و بقاع متبرکه در حال انجام است، گفت: نذور و عواید بقاع متبرکه صرف توسعه، نگهداری و ارائه خدمات برای زائران در همان محل بقعه‌ها می‌شود.

    قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: اگر مردم ثمرات وقف و موقوفات را در قالب اجرای نیتهای واقفان ببینند، این اقدام در راستای نهادینه کردن فرهنگ غنی وقف در سطح جامعه بسیار موثر است.

    عابدی با بیان اینکه هر پست مدیریتی فرصتی برای خدمت است، تصریح کرد: از هر فرصتی باید برای خدمت به مردم استفاده کرد و امروز سازمان اوقاف و امور خیریه برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های خود اقدام برنامه‌محور را در دستور کار دارد.

    وی یادآور شد: برای تحقق برنامه‌ها، نیاز به اتحاد و همدلی در انجام امور داریم که یکی از این موارد اجرای نیات واقفان نیک‌اندیش است که باید اجرای امینانه نیات را مورد توجه جدی داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی