مدیران خودروعصر اعتبار

بررسی طرح مرمت ۳ بنای تاریخی در شورای فنی- اقتصادی صندوق احیاء

عصر ساختمان- در جلسه کمیته فنی شورای فنی- اقتصادی صندوق احیاء طرح مرمت و احیاء کاروانسرای دودهک استان مرکزی، خانه شیران اصفهان و کاروانسرای افضل خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی طرح مرمت ۳ بنای تاریخی در شورای فنی- اقتصادی صندوق احیاء
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از روابط عمومی صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی، جلسه کمیته فنی شورای فنی- اقتصادی صندوق احیاء با بررسی پرونده های ابنیه تاریخی کاروانسرای دودهک شهرستان دلیجان استان مرکزی، خانه شیران اصفهان  و کاروانسرای افضل  شوشتر استان خوزستان تشکیل شد.

    در این جلسه، طرح احیاء و مرمت کاروانسرای دودهک با حضور مشاور، سرمایه گذار و نماینده میراث فرهنگی استان بررسی شد.

    پس از بررسی طرح یاد شده نوبت به خانه شیران اصفهان بود که طرح مرمت و احیاء آن برای کاربری اقامتی و پذیرایی توسط اعضای کمیته فنی شورای فنی و اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

    همچنین، کاروانسرای افضل سومین بنای تاریخی بود که طرح آن مورد بررسی اعضای کمیته فنی قرار گرفت.

    اعضای شورای فنی- اقتصادی صندوق احیاء بناهای تاریخی شامل  تشکری نیا، امامی، دولت آبادی،جازی و میثاقیان به اضافه مسئولان صندوق احیاء متشکل از محمدرضا پوینده، ابوالفضل عبیدی، عباس پالیزبان و علی کاظمی، هستند.

    این شورا با حکم معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شده و وظیفه بررسی و تصویب طرح های مرمت و احیاء بناهای واگذار شده صندوق احیاء را برعهده دارند

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی