مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر تامین مسکن کمیته امداد یزد اعلام کرد؛

افزایش ۳.۵ برابری اعتبارات مسکن مددجویی در سال ۹۶

عصر ساختمان- مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان یزد با اشاره به ۳.۵ برابری شدن اعتبارات بخش مسکن مددجویی این نهاد در سالجاری، گفت: این نهاد ساخت ۲۶۹ منزل مددجویی را برای امسال در برنامه دارد.

افزایش ۳.۵ برابری اعتبارات مسکن مددجویی در سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا،  سید رضا لاله زاری با بیان این که تامین مسکن مناسب برای مددجویان فاقد مسکن یکی از رویکردهای مهم این نهاد است، گفت: بیش از یک هزار و 300 مورد ساخت، تعمیرات کلی و جزئی و تکمیل واحدهای نیمه تمام توسط کمیته امداد استان یزد از محل اعتبارات دولتی، صدقات و مشارکت‌های مردمی در سال جاری انجام می‌شود .

    وی با بیان این که امسال بیش از 142 میلیارد ریال به بخش مسکن مددجویی اختصاص یافته است، افزود: مسکن و سرپناه مناسب از جمله مهم‌ترین مسائل زندگی انسان‌ها به شمار می‌رود که تلاش داریم با ساخت، خرید، بهسازی و مقاوم‌سازی منازل خانواده‌های ساکن در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، اقدامات شایسته‌ای را به منظور توسعه و پیشرفت این مناطق به انجام برسانیم .

    وی تصریح کرد: این نهاد ساخت 269 منزل مددجویی را برای امسال در برنامه دارد که 224 واحد در مناطق شهری و 45 در مناطق روستایی است، زیربنای هر منزل مسکونی بین 50 تا 60 متر مربع و سرانه در نظر گرفته شده برای هر واحد مسکونی در مناطق شهری 250 میلیون ریال و روستایی 150 میلیون ریال است .

    لاله زاری با بیان اینکه مددجویان ساکن در شهرستان یزد بیشترین مشکل را در زمینه مسکن دارند، افزود: 941 مورد تعمیرات کلی و جزئی و ساخت فضای جانبی، 40 مورد ساخت سرویس بهداشتی و 50 مورد تکمیل واحدهای نیمه‌ساز از دیگر برنامه‌های عمرانی کمیته امداد در سال جاری است .

    وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد استان یزد در سال 95 نسبت به یک هزار و 105 مورد تعمیر و ساخت فضاهای جانبی، 195 مورد ساخت، خرید و تکمیل واحدهای نیمه تمام ( 65 مورد روستایی و 130 مورد شهری) اقدام کرده است .

    مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان یزد با اشاره به لزوم مشارکت خیران در احداث مسکن مددجویان تحت حمایت، اظهار کرد: خیران می توانند با مشارکت در طرح «رضوان» که از جمله طرح ‎ های مشارکتی این نهاد است، با پرداخت کمک ‎ های انسان ‎ دوستانه و خیرخواهانه خودنسبت به ساخت سرپناه یا تعمیر منازل مددجویان و نیازمندان اقدام و در این عمل خداپسندانه مشارکت کنند.

    به گفته لاله‌زاری، سال گذشته حدود هشت میلیارد ریال از سوی نیکوکاران استان در قالب طرح رضوان(نقد و کالا) به کمیته امداد اهدا شده است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو