مدیران خودروعصر اعتبار

اصغری مهرآبادی:

۴۰۰ واحد مسکن مهر آبادان فاقد متقاضی است

عصر ساختمان- احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: ۴۰۰ واحد از مسکن مهر آبادان فاقد متقاضی است که باید برای رفع این مشکل برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

۴۰۰ واحد مسکن مهر آبادان فاقد متقاضی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی در آبادان اظهار کرد: از پروژه مسکن مهر آبادان دیدن کردیم که شامل 5000 واحد است که حدود 2000 واحد آن تحویل مردم شده است و برای 1500 واحد دیگر نیز برنامه ‌ریزی شد تا بهمن ماه امسال به اتمام و بهره‌برداری برسد.

    وی با اشاره به اینکه 400 واحد از مسکن مهر آبادان فاقد متقاضی است، عنوان کرد: طبق تصمیماتی که در شورای عالی مسکن امسال گرفته شد شرایط خاص مربوط به پروژه‌های فاقد متقاضی برداشته می‌شود و متولیان ساخت شهرک‌های جدید و مسکن مهر از جمله راه و شهر سازی در شهرهای بالای 25 هزار نفر با استفاده از امکانات خود و تسهیلات بانکی سریع‌تر تعیین تکلیف می‌کنند.

    مهرآبادی با بیان اینکه مسئولان آبادان قول دادند تا پایان امسال منازل مسکن مهر را تمام کنند و تحویل دهند، تصریح کرد: از جمله مشکلات مطرح شده درباره مسکن مهر آبادان مباحث خدماتی و روبنایی همچون آسفالت معابر و خیابان‌ها، کلانتری، مسجد، بازارچه، فضای سبز و ... بود که تصمیمات لازم گرفته شد.

    قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی در امور مسکن مهر افزود: پیش‌تر نیز با پیگیری نمایندگان از طریق مدیرکل راه و شهرسازی استان صحبت شد و ما نیز کمک‌های لازم را انجام می‌دهیم. در بحث انجام عملیات آماده‌سازی و آسفالت معابر خیابان‌ها خوشبختانه کار آغاز شده و برای ادامه آن نیز اقدامات لازم را به انجام می‌رسانیم و در بحث سایر خدمات همچون آب، برق و گاز هم کارهای خوبی به انجام رسیده است.

    مهرآبادی گفت: در دیدار و گفت‌وگویی که با ساکنان منازل مسکن مهر داشتم آنان از مشکل آب و برق گلایه داشتند که موارد از طریق مسئولان مربوطه جهت رفع اشکال پیگیری شد. به هر حال اغلب پروژه‌های مسکن مهر در سطح کشور مشکلات مشابهی دارند اما نگاهمان به آبادان ویژه است و ما در این باره موظفیم.

    وی اظهار کرد: همچنین قرار شد تا مسئولان آبادان برآورد خود را در مورد مسکن مهر این شهر به ما اعلام کنند. براساس قولی که داده‌ایم؛ پس از این تاریخ نشستی را نیز در تهران داریم تا روند پیگیری امور مسکن مهر آبادان را بررسی کنیم تا بتوانیم کارها را سریع‌تر به انجام برسانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی