مدیران خودروعصر اعتبار

پرداخت تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی مسکن از خردادماه

عصر ساختمان:مدیرعامل بانک مسکن از آغاز پرداخت تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی مسکن از خرداد ماه خبر داد.

پرداخت تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی مسکن از خردادماه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، محمد هاشم بت شکن در حاشیه مراسم هفتاد و هفتمین سالگرد تأسیس بانک مسکن با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از وام 60 میلیون تومانی گفت : شاهد این مدعا نیز افزایش حجم تقاضای خرید اوراق تسهیلات در فرابورس است.

    وی افزود : در 180 روز کاری از افتتاح صندوق پس انداز یکم بیش از 28 هزار نفر افتتاح حساب کرده اند و بالغ بر 5 هزار و 500 میلیارد ریال سپرده جمع آوری شده است و از خرداد ماه نیز پرداخت تسهیلات صندوق پس انداز یکم با سقف 80 میلیون تومان در تهران آغاز می شود.

    مدیرعامل بانک مسکن درباره وام 60 میلیون تومانی بانک مسکن نیز گفت: پس از افزایش سقف تسهیلات مسکن با استفاده از اوراق از 25 میلیون تومان به 60 میلیون تومان، شاهد استقبال بسیار خوب مردم از این وام بوده ایم .

    بت شکن اظهار داشت : همچنین بررسی های ما در بانک مسکن نشان می دهد میزان استقبال مشتریان از وام مشارکت در ساخت این بانک در ماه های آبان و آذر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد خوبی داشته که این استقبال نوعی پیش آگهی نسبت به خروج مسکن از رکود است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی