مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل:

۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل از تسهیلات مقاوم‌سازی بهره‌مند شدند

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با اشاره به این که ۶۵ درصد از خانه‌های روستایی مقاوم‌سازی شده‌اند گفت: ۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل از تسهیلات مقاوم‌سازی بهره‌مند شدند.

۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل از تسهیلات مقاوم‌سازی بهره‌مند شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، فرهاد سبحانی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: طرح‌‌های هادی 15 روستای شهرستان بیله‌سوار اجرایی و با همکاری خوب منابع طبیعی استان حریم و طرح ساماندهی روستاهای شهرستان تکمیل شده و به زودی عملیاتی خواهد شد.

    وی از آغاز جدول‌گذاری و سنگ فرش در سه روستای اوجاق قشلاقی، فولادلو و گوگ تپه خبر داد و افزود: با تلاش و همت فرمانداری، بنیاد مسکن و دستگاه‌های مربوطه مشکل چندین ساله سه راهی گوگ تپه که در ایام بارندگی غیرقابل تردد و بهره‌برداری بود، برطرف می‌شود و آسفالت‌ریزی معابر روستای خلیفه‌لو در چند روز آینده آغاز خواهد شد.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: از محل تبصره دو بودجه سال 94 مربوط به قیر رایگان اعتباری بالغ بر100 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که در صورت تامین اولیه برای زیرسازی پروژه‌ها می‌توان روستاهای بیشتری را زیرسازی و آسفالت کرد.

    سبحانی با اشاره به ضرورت استعلام ادارات خدمات‌رسان آب، برق و گاز از بنیاد مسکن در روستاهای استان گفت: این امر سبب کاهش خسارات واحدهای احداثی مسکونی و تسهیل در امر اخذ پروانه شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: در بازنگری 200 روستای مطرح شده استان بیش از پنج هزار واحد مسکونی احداثی از تحمل خسارات تخریب در امان واقع شدند.

    وی با بیان اینکه 50 هزار واحد مسکونی روستایی از تسهیلات مقاوم‌سازی بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: در کل شهرستان بیله‌سوار با پیگیری‌هایی که توسط بنیاد مسکن به عمل آمده، 65 درصد از خانه‌های روستایی مقاوم‌سازی شده است و در تلاش هستیم تا این میزان را افزایش دهیم.

    سبحانی تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دو سال اخیر به اندازه 10 سال گذشته کارهای عمرانی و طرح‌های هادی در مناطق شهری و روستایی استان انجام داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو