مدیران خودروعصر اعتبار

شبکه واگذاری زمین های دولتی در قزوین شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند

عصر ساختمان- دادستان عمومی و انقلاب قزوین از شناسایی و دستگیری اعضای یک شبکه حرفه ای واگذاری زمین های دولتی با استفاده از جعل اسناد در قزوین خبر داد.

شبکه واگذاری زمین های دولتی در قزوین شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا, حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز پنجشنبه در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه برگزار شد،افزود: تاکنون در این رابطه 20 تن از اعضای این شبکه که از کارمندان و کارشناسان اداره کل مسکن و شهرسازی و جمعی از دلالان هستند، دستگیر و در بازداشت به سر می برند.
    وی درباره ابن پرونده، اضافه کرد: با کارشناسی دقیق دستگاه قضایی عوامل این پرونده بزرگ که از سال 85 تا 95 در اداره کل راه و شهرسازی اقدام به واگذاری زمین های دولتی با استفاده از اسناد جعلی به افراد دیگر می کردند دستگیر شدند.
    حجت الاسلام صادقی نیارکی ادامه داد: با اقدام این افراد 70قطعه زمین که بیشتر در مناطق گران شهر از جمله پونک ، جانبازان و محمدیه و البرز بوده اند به واسطه افراد همین شبکه به دیگران واگذار شده است.
    وی خاطرنشان کرد: از اسفندماه سال گذشته دستگاه قضائی با ورودی جدی به این موضوع آن را پیگیری می کند و هر روز زوایای جدیدی از این پرونده بر ما روشن می شود.
    دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: اولین اقدام دستگاه قضایی در این زمینه توقیف این اراضی و پیشگیری از تصرفات بعدی بود و این کار همچنان ادامه خواهد یافت.
    وی ادامه داد:در این پرونده سنگین برخی اسناد شاید 10بار معامله شده باشند و حتی در بخشی از این اراضی اعیانی هایی نیز ایجاد شده است که کار این پرونده را پیچیده تر کرده اما دستگاه قفضایی با مدیریت بنده با جدیت آن را پیگیری می کند.
    حجت الاسلام صادقی نیارکی از همکاری مسئولان فعلی برای پیگیری این موضوع خبر داد و گفت: عزم دستگاه قضائی در برخورد با پدیده زشت زمین خواری جدی است و در این راه کوچکترین تعارفی با هیچ شخص و دستگاهی نداریم.
    وی در پایان گفت: زمین خواران همواره نه از طبقه ضعیف جامعه بلکه عموما از بین یقه سپیدانی هستند که دسترسی هایی در بعضی دستگاه ها دارند و ما تلاش می کنیم تا دست افراد ناپاک را از زمین های دولتی و اموال عمومی کوتاه کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار