مدیران خودروعصر اعتبار

یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر در قزوین آماده واگذاری به متقاضیان است

عصر ساختمان- سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین از آماده بودن یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر برای تحویل به متقاضیان در استان خبر داد و گفت: این واحدها در شهرک مهرگان و تاکستان قرار دارند و در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر در قزوین آماده واگذاری به متقاضیان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، عباس پورقادر روز سه شنبه  افزود: در حال حاضر از مجموع 58 هزار و 954 واحد مسکن مهر استان،44 هزار و 458 واحد در شهرهای بالای 25 هزار خانوار، پنج هزار و 654 واحد در شهرهای زیر 25 هزار خانوار و هشت هزار و 842 واحد نیز در بافت فرسوده شهری قرار دارند.
    وی با اشاره به اینکه کار ساخت واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار خانوار و بافت فرسوده در استان پایان یافته است، ادامه داد: از مجموع واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار خانوار استان تاکنون کار ساخت 38 هزار و 276 واحد به پایان رسیده و مابقی آن نیز تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرند.
    پورقادر با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه مسکن مهر خودمالکان،یادآور شد: متاسفانه 2 هزار 600 واحد در این بخش با مشکل آورده متقاضیان خود روبرو بوده که براساس سیاست های جدید دولت قرار است این تعداد واحد از خط اعتباری مسکن مهر حذف و ادامه کار به خود متقاضیان سپرده شود.
    سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در پایان گفت: در بخش واگذاری مسکن مهر به زنان سرپرست خانوار سه هزار و 527 واحد و افراد زیر پوشش بهزیستی نیز تاکنون یک هزار و 573 واحد و در حوزه کمیته امداد 354 واحد به متقاضیان واگذار شده است.
    عملیات ساخت مسکن مهر از سال 1387 در شهرهای استان قزوین آغاز شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی