مدیران خودروعصر اعتبار

نمایشگاه طراحی داخلی دبی" INDEX " در یک نگاه

عصر ساختمان- نمایشگاه طراحی داخلی دبی آغاز به کار کرد. این نمایشگاه بهترین های جهان را از لحاظ طراحی در خود جای می دهد و آنها را برای بازدید کنندگان و مخاطبین محلی خود به نمایش می گذارد.

نمایشگاه طراحی داخلی دبی" INDEX " در یک نگاه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان»، این رویداد هر ساله با محتوای آموزشی و برنامه های جانبی خود منبعی بسیار ارزشمند برای جامعه فعال در طراحی داخلی ارائه می دهد که متخصصان در آن می توانند با همتایان خود ارتباط داشته باشند و از محصولات و نوآوری ها و آخرین فرآیندهای بازار آگاه شوند. نمایشگاه طراحی داخلی دبی در طول 25 سال گذشته در شکل دهی چشم انداز طراحی داخلی نقش مهمی داشته است و همچنان راهنمایی برای مارک هایی که به دنبال ورود به این بازار، تقویت و رشد در بازار، و دیده شدن در بازار طراحی هستند، به شمار می آید. اگر می خواهید به بهتر دیده شدن برندتان کمک کنید، با پیشروان بازار رابطه داشته باشید، روابط جدید و مخاطبان بیشتر تجاری ایجاد کنید، این نمایشگاه برای شما بهترین فرصت خواهد بود.
    از مهمترین ویژگی های این رویداد میتوان به بخش گفت و گو نمایشگاه طراحی داخلی دبی اشاره کرد . در این بخش کنفرانسی 4 روزه برگزار می شود که جهت آموزش و به روز رسانی طراحان از آخرین گرایشات و روند بازار، پیش بینی و ابداعات طراحی شده است. در سال 2015 بخش گفت و گوی نمایشگاه طراحی داخلی دبی 23 جلسه و برنامه جانبی با حضور 27 سخنران عالی رتبه از سراسر دنیا را ارائه کرد.
    این نمایشگاه در دسته بندی های مختلفی همچون طراحی ، ساخت املاک و مستغلات، خرده فروشی، مدیریت امکانات و توریسم و تفریح برگزار می شود . مخاطبان اصلی این رویداد بین¬المللی طراحان، معماران برجسته دنیا، نمایندگان فروش، تولید و توزیع کنندگان ، هتلداران ، سازندگان ساختمان و حتی کسانی که دوست دارند محیط کار یا منزل خود را شخصا طراحی کنند هستند.
    لازم به ذکر است در انتها جایزه ایی با عنوان جایزه مدیا نیز برای طراحان برجسته در نظر گرفته شده است. این جایزه توسط داورانی بینالمللی واگذار میگردد و بیش از 300 عضو از طراحان داخلی را برای جشن گرفتن دستاوردهایشان با حضور افراد مشهور در جزیره پالم گرد هم می آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار