مدیران خودروعصر اعتبار

تخصیص ۸ هزار میلیاردریال به اتمام شبکه های فاضلاب مسکن مهر کشور

عصر ساختمان- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: برای اتمام شبکه های فاضلاب مسکن مهر کشور ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار تصویب شده که هشت هزار میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

تخصیص ۸ هزار میلیاردریال به اتمام شبکه های فاضلاب مسکن مهر کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، احمد اصغری مهرآبادی  در بازدید از شهرک ولی عصر بناب با اشاره به لزوم حل مشکلات واحد های مسکن مهر، اظهارکرد: برای این منظور دو هزار و 500 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت ها و هشت هزار میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل شبکه آب و فاضلاب تخصیص و مقرر شده وزارت نیرو نیز یکهزار میلیارد ریال از طریق منابع داخلی برای شبکه فاضلاب مسکن های مهر هزینه کند.
    وی افزود: در این میان اجرای پروژه فاضلاب شهرک ولی عصر(عج) شهر بناب 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و با اینکه این وزارتخانه هیچ وظیفه ای در این خصوص ندارد اما 20 میلیارد ریال از این اعتبار را پرداخت می کند.
    اصغری مهرآبادی اضافه کرد: اگر برای اجرای فاضلاب شهرک ولی عصر(عج) بناب اقدام لازم در اسرع وقت صورت نگیرد، این اعتبار در سایر استان ها هزینه می شود.
    وی با انتقاد از اینکه مشکلات مسکن مهر و شهرک ولی عصر بناب 20 سال است که حل نشده، گفت: مشکل فاضلاب شهرک نشینان بیش از هر مشکل دیگری آنها را رنج می دهد و مردم از لحاظ بهداشتی با تهدید مواجه هستند.
    فرماندار شهرستان بناب نیز در این بازدید گفت: نفوذ ناپذیری خاک، سیستم اجرا شده برای دفع فاضلاب را ناکارآمد کرده و اهالی برای جمع آوری فاضلاب هزینه گزافی می پردازند و مجبورند از روی فاضلاب جاری شده حرکت کنند.
    ولی الله فرج اللهی، عدم تحویل این شهرک به شهرداری را یکی از عمده ترین مشکلات این شهرک در دریافت خدمات اعلام و اظهار کرد: بر اساس آخرین برآورد صورت گرفته مقرر شده اداره کل راه و شهرسازی مبلغ 170 میلیارد ریال به شهرداری بپردازد تا این شهرک توسط شهرداری تحویل گرفته شود اما تاکنون اقدامی اساسی در این زمینه صورت نگرفته است.
    شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو