مدیران خودروعصر اعتبار

واگذاری ۱۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی زنجان

عصر ساختمان- مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طی فعالیت دولت یازدهم ' از سال ۹۲ تا پایان سال گذشته ' یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش این سازمان در استان زنجان واگذار شده است.

واگذاری ۱۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی زنجان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، محمد محمدی قیداری  افزود: دولت یازدهم اقدامات متعددی را در بخش های مختلف به ویژ برطرف کردن مشکلات معیشتی مددجویان تحت پوشش این نهاد و کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام داده است.
    وی اظهار کرد: طی این مدت برای یکهزار و 805 نفر از معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان فرصت شغلی فراهم شده است که این تعداد هم اکنون در حال فعالیت هستند.
    محمدی افزود: تسهیلات ازدواج و جهیزیه نیز به یکهزار و 61 نفر به مبلغ 10 میلیارد و 610 میلیون ریال پرداخت و 177 باب مسکن به خانواده های 2 معلول از آغاز اجرای این طرح ' از سال 94 ' تاکنون واگذار شده است.
    وی بیان کرد: شناسایی 100 درصدی معلولان روستایی در برنامه مبتنی بر جامعه هدف به تعداد 13 هزار و 430 نفر و پرداخت حق پرستاری به تمامی معلولان ضایعه نخاعی در حوزه توانبخشی از دیگر اقدامات دولت در این بخش بوده است.
    مدیرکل بهزیستی استان زنجان، افتتاح ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان خدابنده و افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی و خانه سلامت و بازپروری و مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده را از دیگر خدمات انجام شده ذکر کرد.
    وی ابراز کرد: پیشگیری از نابینایی 171 هزار و 345 کودک با اجرای برنامه غربالگری بینایی و پیشگیری از ناشنوایی 58 هزار و 703 نفر با اجرای برنامه غربالگری شنوایی، راه اندازی 24 مرکز مشاوره تخصصی و ارائه مشاوره در زمینه های تربیتی، تحصیلی، خانواده، عمومی و مرکز سلامت روان از دیگر اقدامات دولت این بخش بوده است.
    هم اکنون 21 هزار نفر مددجو تحت پوشش این اداره کل بهزیستی استان زنجان هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی