مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اداره عمران راه و شهرسازی استان خبر داد:

معرفی ۴۰۰ واحد برای دریافت تسهیلات بازسازی واحدهای فرسوده لرستان

عصر ساختمان- رئیس اداره عمران راه و شهرسازی لرستان گفت: ۴۰۰ واحد برای دریافت تسهیلات بازسازی واحدهای فرسوده به بانک معرفی شدند.

معرفی ۴۰۰ واحد برای دریافت تسهیلات بازسازی واحدهای فرسوده لرستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، برزو بردی‌نشین  اظهار کرد: از ابتدای سال 96، بازآفرینی محلات استان وارد مرحله اجرایی شده است که این مهم در دو بخش به انجام می‌رسد.

    وی با بیان اینکه در بخش بافت‌های تاریخی و میانی بیشتر به بازآفرینی فضاهای شهری پرداخته می‌شود، افزود: در بحث واحدهای مسکونی که دارای مالکیت اشخاص است تسهیلات بازسازی واحدهای فرسوده را در نظر گرفتیم که در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد بابت ساخت هر واحد مسکونی شهری 40 میلیون تومان و برای هر واحد در شهرهای زیر 20 هزار نفر 30 میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد و متقاضیان به بانک معرفی می‌شوند.

    رئیس اداره عمران راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون 400 واحد برای ساخت به بانک معرفی شده است، اضافه کرد: همچنین کسانی که می‌خواهند برای بازسازی، محل سکونت خود را موقتاً تخلیه و سپس بازسازی کنند تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت می‌شود که در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد به هر واحد 15 میلیون تومان بازپرداخت 3 ساله پرداخت خواهد شد.

    وی با بیان اینکه  بازآفرینی محلات در شهرستان خرم‌آباد شامل سراب شاه‌آباد(سرچشمه) است که 15 هکتار بوده و از پارک سرچشمه تا حوالی دانشگاه علوم پزشکی به عنوان بازآفرینی شهری این محله درنظر گرفته شده است، ادامه داد:از امروز وارد فاز اجرایی شدیم و ظرف 6 ماه آینده این مهم به سرانجام خواهد رسید. همچنین بازآفرینی محله امامزاده زید بن علی(ع) در 5 هکتار درنظر گرفته شده که با مشاور آن قرارداد بسته شده و ظرف 6 ماهه آینده نیز به اتمام خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی