مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان:

۳۴ واحد مسکونی به خانواده های دو معلول در زنجان واگذار شده است

عصر ساختمان- مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان گفت: سهمیه زنجان در طرح مسکن دو معلول ها ۱۷۶ واحد است که ۱۳۷ واحدبرای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده و۳۴ واحدواگذار شده است.

۳۴ واحد مسکونی به خانواده های دو معلول در زنجان واگذار شده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر ، سجاد صنعتی منفرد به واگذاری مسکن به  خانواده های دو معلول در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در این طرح برای خانواده های دو معلول در شهرهای با جمعیت زیر 25 هزار نفر و بالای 25 هزار نفرمسکن واگذار می شود.

    مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان اظهار کرد: در مجموع سهمیه استان زنجان در طرح  مسکن دو معلول ها 176 واحد است که 137 واحدبرای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده و34  واحد هم به این خانواده ها واگذار شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: این اقدام هم اکنون با همکاری ارگان های متولی سازمان بهزیستی، در حال انجام است.

    صنعتی منفرد تاکید کرد: تاکنون 176 واحد مسکونی با هزینه دو میلیارد و 730 میلیون تومان برای خانوارهای دو معلول  و بیشتر روستایی و شهری با همکاری سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان احداث و واگذار شده است.

    وی افزود:طبق تفاهم نامه منعقد شده با اداره کل بهزیستی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای خانوارهای روستایی  و شهری دارای معلول واحد مسکونی احداث می شود و تسهیلات ازم هم پرداخت می شود.

    مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یاد آورشد: رسالت و وظیفه اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تامین مسکن برای محرومان و نیز بهسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی است و بعد از تشکیل بنیاد مسکن به فرمان امام خمینی(ره) این ارگان در زمینه بهسازی مسکن روستایی،احداث مسکن روستایی، اجرای طرح هادی و دیگر زمینه‎ها فعالیت می‌کند.

    صنعتی منفرد گفت: این نهاد  تاکنون منشا خدمات فراوانی در جمهوری اسلامی و تامین مسکن محرومان، بازسازی مناطق آسیب‌دیده در حوادث زلزله و سیل و محرومیت‌زدایی در روستاها بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو