مدیران خودروعصر اعتبار

پرونده مسکن مهر برای نخستین بار در کشور در زنجان بسته می شود

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با بهره برداری از آخرین بخش از تعهدات پروژه مسکن مهر، پرونده آن برای نخستین بار در کشور در زنجان بسته می شود.

پرونده مسکن مهر برای نخستین بار در کشور در زنجان بسته می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، کلیم الله وثوقی افزود: از مجموع تعهدات ساخت مسکن مهر در این استان، 2 پروژه باقی مانده است که مراحل پایانی عملیات اجرایی را طی می کند.
    وی یادآورشد: اتمام و بهره برداری از مسکن مهر، نخستین دستور کاری است که این اداره کل در برنامه خود گنجانده است.
    وثوقی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، تمام مسئولان این اداره کل، در تلاش برای بهره برداری از این پروژه و بستن پرونده آن طی اردیبهشت امسال هستند.
    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: یکی از این پروژه ها، 640 واحدی میلاد در گلشهر و دیگری 250 واحدی پونک است که با بهره برداری از آنها پرونده مسکن مهر در این استان بسته می شود.
    وی خاطرنشان کرد: مجموع تعهدات این استان برای ساخت مسکن مهر، 32 هزار واحد بود که بنا بود چهار هزار واحد آن در شهرهای زیر 25 هزار نفر و با مدیریت بنیاد مسکن احداث شود.
    وثوقی ادامه داد: از مجموع تعهد ساخت 28 هزار واحد مسکونی اداره کل راه و شهرسازی، 12 هزار واحد در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده است.
    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با بهره برداری از 890 واحد باقی مانده، دولت تدبیر و امید موفق به بستن پرونده مسکن مهر در این استان می شود.
    اجرای پروژه مسکن مهر در کشور از سال 89 آغاز شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی