مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در گردهمایی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی مطرح کرد:

نوروز فرصتی برای ارائه خدمات با کیفیت در صنعت حمل و نقل

عصر ساختمان- رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: موضوع حقوق شهروندی از اساسی ترین مسائل در بخش حمل و نقل کشور است و ارج گذاشتن به حقوق مسافران و ارائه خدمات با کیفیت باید در راس امور قرار گیرد.

نوروز فرصتی برای ارائه خدمات با کیفیت در صنعت حمل و نقل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایلنا، قاسم بی نیاز در گردهمایی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی مرکز و نواحی راه آهن با بیان اینکه موضوع حقوق شهروندی از اساسی ترین مسائل در بخش حمل و نقل کشور است، گفت: ارج گذاشتن به حقوق مسافران و ارائه خدمات با کیفیت باید در راس امور قرار گیرد.

    وی ادامه داد: خوشبختانه طی ماه های گذشته با توجه به حادثه ریلی هفت خوان و همچنین موضوع استیضاح وزیر، بخش های حمل و نقلی به ویژه راه آهن از هیچ تلاشی دریغ نکردند و به طور شبانه روزی خدمات قابل توجهی را برای مسافران ارائه دادند.

    بی نیاز عنوان کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در پیش بودن ایام تعطیلات نوروزی، بهتر است بدانیم نوروز یک فرصت است تا ستاد و نواحی مختلف کشور با برنامه ریزی و پشتکار در اهداف، ایمنی بیشتری را برای مسافران و همچنین ارائه خدمات با کیفیت بیش از پیش تلاش کنند.

    وی تاکید کرد: بهره گیری از رهبران افکار عمومی ما را در پیشبرد اهداف کمک خواهد کرد.

    رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: روابط عمومی های مناطق باید ضمن تلفیق فرهنگ و هنر در ارائه برنامه های ریلی، از اساتید فن، صاحبنظران و همه فرصت های راه آهن مناطق مربوط به خود استفاده کنند و راه اهن را به عنوان یک ضرورت ملی اعلام و در جهت توسعه همه جانبه آن تلاش کنند.

    وی اعلام کرد: دو خطه کردن، توسعه خطوط اصلی و فرعی و توجه به معماری ایستگاهی و ارتباط و یکپارچگی راه اهن با حمل و نقل درون شهری از جمله اقداماتی است که با رشد قابل توجهی در حال اجراست.

    بی نیاز اعلام کرد: امروز فرصتی است تا با کمترین هزینه مخاطبان بیشتری را به سمت و سوی استفاده از حمل و نقل ریلی جذب کنیم.

    وی خاطر نشان کرد: امروز فرصت خوبی است تا ضمن هم افزایی در استان ها ، هماهنگی خوبی بین بخش ها های مختلف ایجاد کنیم تا در شرایط بحرانی بهترین مدیریت را ارائه دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو