مدیران خودروعصر اعتبار

مدبر:

خطر ریزش مطلقا آزادی را تهدید نمی‌کند

عصر ساختمان- رییس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی می‌گوید خطر ریزش ورزشگاه آزادی را تهدید نمی‌کند.

خطر ریزش مطلقا آزادی را تهدید نمی‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، مصطفی مدبر رییس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی با حضور در ورزشگاه آزادی پیش از دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی، اظهار کرد: با توجه به اینکه جایگاه خبرنگاران برای پوشش خبری مسابقات داخلی و بین‌المللی و اطلاع رسانی بسیار مهم است سعی کردیم این قسمت را مورد بازسازی قرار دهیم. البته این حداکثر امکاناتی نیست که باید به خبرنگاران ارائه شود اما همکاران ما تلاش کردند کارشان را به نحو احسن انجام دهند.

    او در پاسخ به این سوال که آیا برنامه دیگری برای این قسمت از ورزشگاه دارند؟ گفت: قصد داریم پرده هوا برای کنترل سرما و گرما تعبیه کنیم. شیشه امنیتی می‌تواند برای هواداران حاضر در ورزشگاه خطرساز شود و به همین دلیل ما پرده هوا را در نظر گرفتیم.

    رییس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال وقوع حادثه‌ای مانند ریزش ساختمان پلاسکو، آزادی را تهدید می‌کند یا نه؟ تاکید کرد: از سال 70 به بعد ورزشگاه آزادی به طور مرتب مورد بررسی کارشناسان قرار گرفته و مشکلات آن سال به سال بررسی شده است اما هیچ نگرانی از بابت سازه این ورزشگاه را تهدید نمی‌کند و هیچ مشکلی برای برگزاری بازی‌ها نداریم. اگرچه در این ورزشگاه مشکلاتی وجود دارد و هر سازه بتونی به طور معمول نشست می‌کند. ما باید اینگونه موارد را ترمیم کنیم.

    مدبر ادامه داد: مذاکراتی را با وزارت مسکن، راه و شهرسازی انجام دادیم و مطالعات به طور دقیق انجام شده است. از طرفی بودجه لازم برای ترمیم ورزشگاه به دولت ارائه شده است. همچنین در بازدیدی که وزیر ورزش از ورزشگاه داشتند تاکید کردند که بازسازی‌های اولیه را انجام دهیم.

    او در پایان گفت: ما آموزش‌هایی را برای پرسنل ورزشگاه در نظر گرفته‌ایم تا در مواجهه با حوادث غیرمترقبه بتوانند امدادرسانی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی