مدیران خودروعصر اعتبار

مرمت تالار فخرالدین اسعد گرگانی نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار

عصر ساختمان- معاون مالی و اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به فرسودگی بنای تالار فخرالدین اسعد گرگانی اشاره کرد و گفت: تنها با حمایت مالی سازمان مدیریت برنامه ریزی و استانداری گلستان می توان این مرکز فرهنگی را از شرایط فعلی نجات داد.

مرمت تالار فخرالدین اسعد گرگانی نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، محمد عارف رشنوادی اظهار کرد: روند فرسودگی تالار فخرالدین اسعد گرگانی رو به افزایش است لذا نیاز است برای حفظ این مرکز فرهنگی که به نوعی میراث فرهنگی استان نیز به شمار می رود، اعتبارات مورد نیاز تخصیص داده شود.

    وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به تنهایی از عهده هزینه باز سازی و مرمت تالار فخرالدین بر نمی آید لذا دست یاری و همراهی به سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی و استانداری گلستان و مسئولان فرهنگ دوست گلستانی دراز کرده است.

    رشنوادی، تالار فخرالدین اسعد گرگانی را به عنوان یکی از سالن های استاندارد کشور اعلام و تصریح کرد: نیاز است تا برای جلوگیری از فرسایش بیشتر این سازه، اقدامات لازم انجام شود.

    معاون مالی و اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اعتبار مورد نیاز برای مرمت این بنای فرهنگی را یک میلیارد تومان ارزیابی کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مکاتباتی با دفتر فنی وزارتخانه داشته و قول هایی بابت مرمت و بازسازی بنا داده اما متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات این وعده محقق نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی