مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس‌پلیس تهران تاکید کرد

نیروی انتظامی هیچ مسوولیتی درخصوص ارائه آمار تلفات و قربانیان حادثه پلاسکو ندارد

عصر ساختمان- رئیس پلیس تهران ضمن تأیید نکردن خبر مراجعه ۲۵ خانواده به پلیس و اعلام مفقودی یکی از اعضای خانواده‌شان تاکید کرد: تنها مرجع اعلام آمار در این خصوص سخنگوی ستاد مدیریت بحران حادثه پلاسکو است.

نیروی انتظامی هیچ مسوولیتی درخصوص ارائه آمار تلفات و قربانیان حادثه پلاسکو ندارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، سردار ساجدی‌نیا ضمن اشاره به اخبار منتشر شده به نقل از خود درخصوص مراجعه 25 خانواده به پلیس و اعلام مفقودی یکی از اعضای خانواده‌شان در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو گفت: ما این موضوع را تکذیب می‌کنیم و هیچ آماری را منتشر نمی‌کنیم. تنها مرجع اعلام آمار در این خصوص آقای ملکی سخنگوی ستاد مدیریت بحران است.

وی افزود: پلیس امنیت اقدامات لازم جهت شناسایی تمام کسانی که در این ساختمان اشتغال یا حضور داشته‌اند را آغاز کرده است و گزارش آن به صورت جداگانه به مردم اعلام می‌شود.

ساجدی‌نیا همچنین درخصوص ارائه آمار تلفات و مفقودین این حادثه از سوی نیروی انتظامی گفت: برخی مدعی‌اند که ناجا آماری را از مفقودین و تلفات این حادثه منتشر کرده است که این را تکذیب می‌کنم و ما هیچ‌گونه آماری درخصوص آسیب‌دیدگان نخواهیم داد و مسوول این امر سخنگوی سازمان آتش‌نشانی است و آنها آمارها را اعلام خواهند کرد.

وی ادامه داد: از شهروندان می‌خواهیم که چنانچه تاکنون نزدیکانشان به خانه مراجعه نکرده‌اند به پلیس آگاهی واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه و این مساله را اعلام کنند. همچنین کسبه نیز درخصوص اموال از بین رفته‌شان می‌توانند با مدارک لازم هویتی و همچنین اوراق مبنی بر آنکه در ساختمان پلاسکو دارای مغازه یا سرقفلی بوده‌اند به پلیس آگاهی واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

رئیس‌پلیس تهران همچنین ادامه داد: علاوه بر آن کلانتری 109 بهارستان نیز از دیشب مسوولیت نگهداری و حفظ اموال شناسایی شده ساختمان پلاسکو را برعهده گرفته است.

وی تاکید کرد: پلیس در حوزه امنیتی و ترافیکی حضور پیدا می‌کند و از ارائه آمار خودداری خواهد کرد.

ساجدی‌نیا درخصوص علت حادثه نیز گفت: در فضای مجازی برخی شروع به گمانه‌زنی‌هایی درخصوص علت این حادثه کرده‌اند که این مطالب صحت ندارد و در حال حاضر حادثه توسط متخصصان بررسی و علت مشخص آن در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

وی درخصوص محدودیت‌های ترافیکی نیز با تاکید بر آن که شنبه دوم بهمن‌ماه همچنان این محدودیت‌ها مانند امروز ادامه خواهند داشت، گفت: از غرب به شرق خیابان جمهوری، خیابان ولیعصر تا جمهوری، شمال و جنوب خیابان فردوسی از میدان فردوسی تا میدان امام خمینی این محدودیت‌ها ادامه خواهند داشت.

رئیس پلیس تهران تصریح کرد: محدودیت تردد مردمی وجود ندارد و این محدودیت‌ها تنها در شعاع 200 متری ساختمان پلاسکو برقرار است. این در حالی است که تمامی ایستگاه‌های مترو به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو