مدیران خودروعصر اعتبار

سردار اشتری:

۲۴ ساعت امن برای ساختمان پلاسکو

عصر ساختمان- فرمانده نیروی انتظامی گفت: هیچ مورد امنیتی در ۲۴ ساعت گذشته در حادثه ساختمان پلاسکو اتفاق نیفتاده است.

۲۴ ساعت امن برای ساختمان پلاسکو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱:۰۰

به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی چندی پیش با حضور در صحنه حادثه ساختمان پلاسکو، اظهار داشت: هیچ مورد امنیتی در 24 ساعت گذشته در مورد حادثه مجتمع تجاری پلاسکو اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد :همت همه مسئولان در امداد رسانی این اتفاق در جهت تعیین و تکلیف هر چه زودتر افراد گرفتار زیر آوار است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه همکارانم در فرماندهی تهران بزرگ از همان لحظات اولیه در محل حضور داشتند، افزود: جمعیت همکاران نیروی انتظامی افزایش یافته و اطراف این محوطه به طور کامل تحت کنترل است.

سردار اشتری گفت: اقدامات انتظامی، ترافیکی و دستورالعمل‌های  آن به جهت تردد در مسیرها برای مردم صادر شده است.

وی تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم در این محل حضور پیدا نکنند، چرا که صدا و سیما به طور مستقیم اخبار را منعکس می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: مردم به اخباری که از طریق رسانه‌های غیرمجاز منعکس می‌شود، اعتماد نکنند چرا که این موضوع باعث تشویش اذهان عمومی می شود.

سردار اشتری بیان داشت: همه مسئولان و دست‌اندرکاران در این مکان در حال خدمت رسانی هستند تا هر چه زودتر آوارها منتقل شوند.

وی تصریح کرد: کارهای خوبی از شب گذشته تاکنون صورت گرفته است، همکارانم در اطراف این محل، حتی در کوچه ها حضور دارند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: خانواده‌ها می‌توانند جهت دادن اطلاعات عزیزانشان که در محل حادثه بوده اند و تا کنون خبری از آنها نشده به کلانتری بهارستان مراجعه کنند‌‌‌ و موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.


سردار اشتری در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر محدودیت های ترافیکی این حادثه گفت: در ساعات گذشته محدودیت‌های ترافیکی اعلام شده، مسیرهای منتهی به چهار راه استانبول و این مکان مشمول محدودیت‌های تردد هستند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امیدواریم فردا افرادی که مسیر کارشان از این مکان می گذرد از خودرو شخصی استفاده نکرده و وسایل حمل و نقل عمومی را برگزینند، تا محیط برای خدمت رسانی گروه‌های امدادی آماده باشد.

وی تاکید کرد: مردم از حضور در این محل خودداری کنند، کمک مردم، حضور نیافتن در محل این حادثه است،گروه های امداد رسان وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر مصوبات جلسه ستاد بحران ساختمان پلاسکو گفت: مصوبات جلسه توسط سخنگوی ستاد بحران به اطلاع مردم خواهد رسید، مسئولان با اراده محکم به فکر اتمام آوار برداری هستند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو