مدیران خودروعصر اعتبار

طلایی:

شهرداری به مناطق محروم نگاه ویژه‌ای داشته باشد

عصر ساختمان- نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پروژه‌های جدیدی را نباید در شهر تهران احداث کنیم بلکه باید در راستای حل مشکلات مناطق گام برداریم.

شهرداری به مناطق محروم نگاه ویژه‌ای داشته باشد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورا با بیان اینکه اعضا حساسیت‌های ویژه‌ای در خصوص گزارش شورایاری‌های مناطق دارند، اظهار داشت: گزارش شورایاری‌ها به صورت کتبی برای تهران و سایر دستگاه‌های مربوطه ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیسیون نظارت نیازهای شورایاری‌ها را جمع‌بندی کرده و در راستای آن اقداماتی انجام می‌دهند، افزود: بدون شک نیازهای شورایاری‌ها در شورای شهر بررسی و اصلاح می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه کمیسیون‌های مربوطه شورا مشکلات مناطق را می‌دانند، گفت: باید در زمان برنامه‌نویسی پیش‌بینی‌های لازم برای برطرف شدن مشکلات مناطق در نظر گرفته شود.

طلایی اضافه کرد: بیشتر اقدامات در خصوص حل مشکلات شورایاری‌ها بر اساس برنامه بوده و حدود 50 درصد از برنامه‌ها و پیگیری‌هایی که از سوی شورایاری‌های مناطق در شورا مطرح شده به نتیجه رسیده است.

وی با بیان اینکه بدون شک درخواست شورایاری‌ها اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در خصوص این موضوع ارزیابی مثبت است اما تقاضا دارم که به مناطق محروم توجه ویژه‌تری شود.

طلایی با تأکید بر اینکه منطقه 10 جزء محروم و مظلوم‌ترین مناطق شهر تهران است، گفت: باید شورا و شهرداری به این منطقه نگاه اساسی‌تری داشته باشند یا بر اساس برنامه‌ریزی‌ها مشکلات این منطقه را برطرف کنند.

وی گفت: امیدوارم در برنامه‌نویسی سال 96 سیاست‌های بودجه ابلاغ شده در نظر گرفته شود تا با این امر برخی از برنامه‌ها به درستی پیشرفت کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداران مناطق باید در برنامه سال 96 توجه بیشتری به نیازهای محلات داشته باشند، یادآور شد: پروژه‌های جدیدی را نباید در شهر تهران احداث کنیم بلکه باید در راستای حل مشکلات مناطق گام برداریم.

طلایی تأکید کرد: از دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه درخواست دارم که برای بررسی بودجه سال آینده دبیر شورایاری‌های مناطق در جلسات حضور داشته باشند چرا که آن‌ها از مشکلات مناطق خود اطلاعات زیادی دارند.

وی با بیان اینکه بودجه مناطق در سال 96 باید افزایش پیدا کند، یادآور شد: با این امر می‌توان پروژه یادگار امام(ره) و همچنین نبود پارکینگ و غیره را در مناطق حل کرد.

طلایی با بیان اینکه برای پیشرفت در پروژه‌های منطقه 10 باید پلاک‌های زیادی را تملک کنیم، افزود: برای تملک به بودجه نیاز داریم به همین دلیل درخواست دارم که بودجه به این منطقه به صورت صددرصدی اختصاص یابد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار