مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار منطقه۱۸ خبر داد:

ساماندهی بزرگترین بنگاه آهن ویراق آلات پایتخت بارعایت حقوق اصناف

عصر ساختمان- در نشستی با حضور شهردارمنطقه۱۸، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج مسلم ابن عقیل(ع) و مسئولین حوزه بسیج اصناف به موضوعات مرتبط با صنوف از جمله بازارآهن و یراق آلات فروشان پرداخته شد.

ساماندهی بزرگترین بنگاه آهن ویراق آلات پایتخت بارعایت حقوق اصناف
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، شهردار منطقه18 در این نشست با اشاره به وجود صنایع مختلف و بزرگ کشور، صنوف متعدد در این منطقه را ضروری دانست و افزود: شهرداری منطقه باهمکاری بسیج اصناف، معضلات و مشکلات مرتبط با این صنوف از جمله بازارآهن شادآباد را حل و فضا و مکانهای سالمی را هم برای کسبه و هم برای مراجعین فراهم آورد.

بهروز محمدزاده تصریح کرد: وجود بازار آهن شاد آباد و سایر کارخانجات بزرگ دراین منطقه، باعث شده این منطقه به قطبی نیمه صنعتی تبدیل شود و لازم است ضمن ساماندهی معابر که متأسفانه ازسوی برخی ازکسبه به تصرف در آورده و ضمن ایجاد نازیبائی و ناهنجاری در این محدوده، نسبت به ساماندهی آنها اقدام شود.

وی افزود: گرچه این اقدامات مدتی است از سوی شهرداری منطقه شروع شده، اما لازم است این اقدامات با هماهنگی بسیج توسعه یابد.

شهردارمنطقه18 در بخش دیگری از سخنان خویش اظهار داشت: صنوف در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار ارزشمندی را در جبهه ها داشته و شهدا و جانبازان زیادی را نیز تقدیم اسلام و انقلاب نموده است، فلذا هم اکنون نیز نقش صنوف در اقتصاد و صنعت کشور بسیار مهم است و وظیفه هر یک از ما رسیدگی به مشکلات این قشر از کشور است تا نه تنها به آنها آسیبی نرسد، بلکه بخشی از مشکلات آنها را حل و فصل کنیم.

محمدزاده تأکید کرد: ساماندهی و جمع آوری آهن آلات در معابر بازارآهن بدون لطمه زدن به حقوق آنها باید با رعایت تمام موازین اجرا و نفس بسیج که یک نفس مردمی است، در این خصوص بسیار مهم است.

همچنین سرهنگ صفری فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف با ارائه گزارشی از ناهنجاری و نابسمانی های موجود در بازارآهن، به وجود ناامنی و همچنین عبور و مرورهای بی ضابطه وسائط نقلیه سنگین در معابر آن اشاره داشت و خواستار ارائه اقدامات و فعالیتهای فرهنگی در این بازار و رفع معضلات و مشکلات موجود شد.

وی درادامه ترویج فرهنگ بسیجی را ازجمله سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و حضوربسیج را در اقشارمختلف جامعه در راستای فرهنگ سازی مهم ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: وظیفه بسیج علاوه بر مأموریتهای محوله، ایجادتعامل و همکاری بین سازمانها و دستگاه های اجرائی دیگر است و لازم است در این خصوص بیشتر فعالیت شود، زیرابسیج برای وصل کردن است نه برای فصل کردن.

با احداث وبهره برداری از دو شریان اصلی در این محدوده شامل بزرگراه 76 متری شهید بروجردی از حد فاصل بزرگراه فتح و یادگارامام(ره) از شمال و بزرگراه آزادگان از جنوب و همچنین احداث بلوار45متری بهار، حجم قابل توجهی از تردد وسائط نقلیه سنگین حامل بارآهن آلات از این دو مسیر صورت خواهد گرفت.

 

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار