مدیران خودروعصر اعتبار

اجرای طرح کوچه به کوچه تفکیک پسماند از مبدا در مجتمع های مسکونی منطقه ۱۵

عصر ساختمان- در راستای دستیابی به اهداف آسمان آبی زمین پاک و طرح کوچه به کوچه تفکیک پسماند از مبدا در شهرک ها و مجتمع های مسکونی بزرگ ( ۵۰ واحدی و بیشتر) منطقه اجرا شد.

اجرای طرح کوچه به کوچه تفکیک پسماند از مبدا در مجتمع های مسکونی منطقه ۱۵
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، حکمتی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: این طرح در راستای تدابیر مدیریت ارشد شهری و ضرورت جلب مشارکت شهروندان در اجرای طرح تفکیک پسماند از مبداء و لزوم تعیین اولویت گروه های هدف برگزار می شود.
وی با اشاره به سکونت تعداد کثیری از شهروندان در شهرک ها و مجتمع های مسکونی بزرگ خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت برقراری شیوه های صحیح و بهینه مدیریت پسماند با ارائه خدمات متقابل ، جهت دستیابی به مشارکت حداکثری شهروندان شهرک ها و مجتمع های مسکونی بزرگ، اداره مدیریت پسماند این منطقه با همکاری سایر ادارات خدمات شهری، فضای سبز، زیبا سازی، ساماندهی و شهرداری ناحیه 2 طرح جهادی کوچه به کوچه را در مجتمع های مسکونی نصر اجرا کردند.
به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این طرح ضمن ارائه آموزش چهره به چهره بازیافت به کلیه ساکنین مجتمع؛ تعداد 100 عدد مخزن 240 لیتری مخصوص پسماند خشک (کدگذاری شده) به واحدهای مسکونی تحویل داده شد.
حکمتی پور یادآور شد: در راستای اجرای طرح کوچه به کوچه علاوه بر مباحث تفکیک پسماند از مبدا؛ همچنین لایروبی انهار، پاکسازی معابر، رسیدگی به فضای سبز محدوده نیز با حضور مسئولین ذیربط اجرایی شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی