مدیران خودروعصر اعتبار

هشت واحد مسکونی برای محرومین از سوی سپاه ناحیه اراک ساخته شد

عصر ساختمان- اراک - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: هشت واحد مسکونی از ابتدای سال جاری برای محرومین نقاط روستایی این شهرستان ساخته شد.

هشت واحد مسکونی برای محرومین از سوی سپاه ناحیه اراک ساخته شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل ازایرنا، پاسدار محمدرضا رضایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بالغ بر چهار میلیارد ریال با مشارکت خیران شهرستان اراک سرمایه گذاری شده است.
وی گفت:چهار واحدمسکونی محرومان تحویل شده است و چهار واحد دیگر نیز بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در دهه مبارک فجر امسال به محرومان تحویل می شود.
فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: افراد محروم در روستاها و نقاط حاشیه نشین شهر اراک از سوی گروه های جهادی و حوزه های مقاومت بسیج شناسایی و نسبت به ساخت و یا مرمت مسکن این قشر از جامعه اقدام می شود.
وی ادامه داد: عملیات ساخت واحدهای مسکونی محرومان از سوی گروه های جهادی انجام می شود و برای ساخت هشت واحد مسکونی مذکور بیش از 700 نفر در قالب گروه های جهادی مشارکت داشتند.
پاسدار رضایی با بیان اینکه هدف اصلی سپاه ناحیه اراک از این طرح خدمت رسانی به اقشار محروم و کم درآمد جامعه است، بیان کرد: موفقیت این طرح نیازمند مشارکت خیران شهرستان است و رسانه ها باید در این خصوص نسبت به آگاه سازی افراد خیر در جامعه تلاش کنند.
وی در خصوص برنامه های سپاه ناحیه اراک در هفته بصیرت و روز 9 دی نیز گفت: فضا سازی شهری با موضوع 9 دی و آزادسازی حلب، برگزاری همایش های نهضت روشنگری با سخنرانی مسئولان استانی و کشوری و برگزاری گفتمان دینی با موضوع علل و ریشه ظهور انحراف و مقابله با آن در سطح مساجد و کانون های فرهنگی هنری شهرستان اراک برگزار می شود.
پاسدار رضایی با بیان اینکه ( 9 دی مظهر بصیرت و نفوذ ناپذیری ملت ایران) شعار هفته بصیرت امسال عنوان شده است، بیان کرد:این روز با عنوان بصیرت ملت ایران تا ابد در تاریخ کشور می ماند، تا دشمنان این مرز و بوم بدانند که ملت ایران همیشه و در هر شرایطی پشتیبان اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری است.
وی در ادامه سخنان خود در خصوص اعزام راهیان نور دانش آموزی نیز گفت: این فرآیند فرهنگی با ارائه بسته های فرهنگی و مذهبی از 13 مهرماه امسال آغاز شد که تا کنون بیش از سه هزار و 500 دانش آموز به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شده اند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک، بیان کرد: اعزام راهیان نور دانش آموزی به دلیل فصل امتحانات متوقف شده و از اول بهمن ماه امسال از سر گرفته می شود.
سپاه ناحیه اراک علاوه بر نقاط شهری و روستایی این شهرستان شهرهای جدید ساروق، داودآباد و کارچان را نیز در بر می گیرد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو