مدیران خودروعصر اعتبار

گودبرداری غیر اصولی جان یک کارگر را گرفت

عصر ساختمان- مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: گودبرداری غیراصولی در شیراز که منجر به تخریب یک ساختمان شده بود، جان یک کارگر را گرفت.

گودبرداری غیر اصولی جان یک کارگر را گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل از تسنیم، صبح پنجشنبه هنگام گودبرداری ساختمانی در خیابان دانش‌آموز شیراز بخشی از ساختمان مسکونی مجاور فروریخت و یک کارگر در زیر آوار گرفتار شد.

    به گفته مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهرداری شیراز در این حادثه یک کارگر از اتباع خارجی با سن حدود 25 سال فوت کرد.

    سومین جشنواره ورزش و تفریحات سالم در شیراز برگزار می‌شود

    معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری سومین دوره جشنواره ورزش و تفریحات سالم در شیراز خبر داد. این جشنواره روز جمعه 19 آذر ماه ساعت 7:30 صبح در بوستان ایرانی برگزار می‌شود.

    احمد همتی گفت: نخستین دوره این جشنواره در بوستان سیب‌زار واقع در قصردشت و دومین دوره آن در بوستان شهدا برگزار شد افزود: این دوره با حضور مردم در بلوار رحمت، 20 متری امام خمینی (ره)، بوستان ایرانی برگزار می‌‌شود.

    23 کتابخانه به کتابخانه‌های استان فارس اضافه می‌شود

    به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، سعیده ابراهیمی اظهار داشت: از ابتدای امسال در استان فارس شاهد رشد در شاخص‌های مختلف کتابخانه‌های عمومی بوده‌ایم؛ 5 کتابخانه در هفته دولت و 7 کتابخانه در هفته کتاب با هزینه‌ای افزون بر سه میلیارد و دویست میلیون تومان افتتاح شده است.

    وی گفت: در تلاشیم که تا پایان سال افتتاح کتابخانه‌ها به تعداد 23کتابخانه برسد که با این حساب تا پایان سال نسبت به سال قبل 23کتابخانه به استان اضافه شده و تا پایان سال رشد 12درصدی را در زمینه ساخت کتابخانه‌ شاهد خواهیم بود.

    ابراهیمی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با شش سازمان دیگر به‌منظور ترویج فرهنگ مطالعه، از پیگیری انجام چند طرح پژوهشی مانند تعیین سرانه مطالعه در استان فارس در اداره کل کتابخانه‌های عمومی خبر داد و افزود: حل مشکلات سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی کتابخانه‌های عمومی استان با هزینه‌ای در حدود هفتصد میلیون تومان، جذب دو میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی خیرین، توزیع صدهزار جلد کتاب در کتابخانه‌های استان از جمله اقدامات انجام شده بود.

    مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در ادامه به وضعیت کتابخانه مرکزی شیراز اشاره کرد و گفت: با وجود اهمیت این موضوع و تأکید استاندار هنوز وضعیت زمین جدید کتابخانه مرکزی شیراز با متراژ و موقعیت مناسب روشن نشده است که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشخص شود.

    ابراهیمی همچنین درباره پرداخت سهم قانونی ‌نیم‌درصد کتابخانه‌های عمومی از سوی شهرداری‌های استان ضمن سپاسگزاری از شهرداری‌هایی که در پرداخت این سهم و توجه به کتاب و کتاب‌خوانی عملکرد سازنده داشته‌اند گفت:‌ برخی از شهرداری‌های استان در پرداخت سهم نیم‌درصد مطابق قانون عمل نکرده‌اند که این  به نفع استان فرهنگی فارس نیست.

    وی افزود: در چند ماه اخیر با شهرداری شیراز تعاملی مثبت داشته‌ایم و ادامه این روند نوید آینده‌ای روشن برای کتابخانه‌های عمومی شهر شیراز است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو