مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید:

اولویت ما تکمیل پروژه های مسکن مهر در شهرهای جدید است

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید می گوید، در حال حاضر اولویت این شرکت رسیدگی به درآمدهای شرکت‌ها و تکمیل پروژه های مسکن مهر در شهرهای جدید کشور است.

اولویت ما تکمیل پروژه های مسکن مهر در شهرهای جدید است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن نریمان با بیان این که هدف ما کمک به متقاضیان در تکمیل سایت‌ های مسکن مهر در شهرهای جدید با استفاده از منابع داخلی است، گفت: به طور قطع نباید در اجرای طرح‌ها خود را به طور کامل وابسته به دولت بدانیم بلکه باید بتوانیم با روش‌های جدید مالی و سرمایه‌های بخش خصوصی چه در سطح داخلی و چه خارجی نیازهای خود را در این بخش مرتفع سازیم.
    معاون وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت شهرهای جدید در کشور بیان کرد: براساس گزارشی که در روزهای اخیر از سوی مدیران عامل شرکت عمران شهرهای جدید ارایه شده است ما تا پایان سال جاری بخش دیگری از سایت های مسکن مهر را در این مناطق به متقاضیان تحویل خواهیم داد.
    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در اجرای طرح‌های زیربنایی، روبنایی، آماده سازی و حتی محوطه ‌سازی به کمک هموطنان آمده و از طریق منابع داخلی شرکت بتوانیم به آنها کمک کنیم.
    نریمان با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از فعالیت‌های آماده‌سازی این سایت ها را با کمک اعتبارات داخلی شرکت‌ها و از طریق فروش اراضی، تهاتر و اعمال مدیریت دارایی‌ها انجام می دهیم، گفت: در راستای جمعیت‌پذیری در این پروژه ها باید طرح‌های زیربنایی و روبنایی را با مشارکت مردم و از طریق تصمیمات هیات مدیره و مصوبات مجمع عمومی این شرکت‌ها انجام دهیم.
    وی در ادامه افزود: هم‌اکنون بخش سرمایه‌گذاری شرکت عمران شهرهای جدید در ساخت فضاهای آموزشی، گردشگری، خدماتی، تجاری، فرهنگی از طریق مشارکت با مردم در راستای تکمیل پروژه مسکن مهر بسیار فعال است و بدون شک تلاش ما این است تا در پیشبرد پروژه‌ها و ساخت آزادراه‌ها تا جای ممکن به اعتبارات دولتی وابسته نبوده و از سرمایه‌گذاران استفاده کنیم.
    نریمان با اشاره به وجود واحدهای بدون متقاضی در سایت‌های مسکن مهر کشور اظهار داشت: همه دستگاه‌های متولی باید در این پروژه ها همکاری داشته باشند زیرا که برخی از واحدها در آستانه پایان عملیات قراردارند و باید با خدمات زیربنایی آب، برق، گاز تحویل متقاضیان شود.
    نریمان با بیان اینکه متقاضیان نیز باید به تعهدات خود عمل کنند، گفت: به مردم قول می‌دهیم مسکن مهر را به اتمام برسانیم، اما باید عزم ملی وجود داشته باشد زیرا تنها متولی مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی نیست و مردم نیز باید به تعهدات مالی خود عمل کنند.
    به گزارش ایرنا، در پروژه مسکن مهر ساخت دو میلیون و 215 هزار واحد در سراسر کشور در دستور کار دولت قرار گرفت که تاکنون یک میلیون و 900 هزار واحد آن به متقضیان تحویل شده و مابقی نیز در حال تکمیل است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی