مدیران خودروعصر اعتبار

بارندگی دو کانال فاضلاب پلدختر را تخریب و مسدود کرد

عصر ساختمان- فرماندار پلدختر گفت:به علت بارندگی که از شب گذشته تا امروز ادامه داشت،آسفالت خیابان هفتم تیر نشست کرد و کانال جمع آوری آب های سطحی وفاضلاب کوی سازمانی ها مسدود شد.

بارندگی دو کانال فاضلاب پلدختر را تخریب و مسدود کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از سفیر افلاک،نعمت الله دستیاری فرماندار پلدختر اظهار داشت:بر اثر بارش های شب گذشته و امروز ،آسفالت خیابان هفتم تیر به طول50متر نشست و کانال جمع آوری آب های سطحی در منطقه سازمانی ها مسدود شد.

    وی بیان کرد:بلافاصله نیروهای شهرداری،راهنمایی و رانندگی و آب وفاضلاب در خیابان هفتم تیر  حضور پیدا کردند و اقداماتی جهت جلوگیری از نفوذ آب به مغازه های اطراف را انجام دادند.

    دستیاری عنوان کرد:بلافاصله موضوع را از طریق اصلانی معاون عمرانی استاندار و مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب لرستان پیگیری کردیم .

    وی تصریح کرد:از طریق شرکت آب وفاضلاب شهری استان نسبت به تهیه لوله مورد نیاز برای انجام لوله گذاری این محل هماهنگی های لازم صورت گرفت ومهندس کرموند مدیر عامل شرکت نسبت به رفع این مشکل قول مساعد داد.

    نماینده عالی دولت در پلدختر عنوان کرد:تا اطلاع ثانوی تردد وسائل نقلیه از این خیابان ممنوع و رانندگان می توانند از طیق پل شهدای دولت به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

    جهانگیر اکبری شهردار پلدختر با اشاره به قدمت 40ساله این کانال گفت:کانال فاضلاب وجمع آوری آب های سطحی خیابان هفتم تیرماه به دلیل فرسودگی و بارندگی های امروز تخریب شد.

    وی با بیان اینکه برای ترمیم و باسازی این کانال 4میلیارد ریال نیاز است بیان کرد:عملیات اولیه فنی برای خاک ریزی توسط شهرداری انجام شد و پس از بررسی دقیق علت نشست آسفالت با همکاری فرمانداری و شرکت آب وفاضلاب نسبت به لوله گذاری و ترمیم کانال به طول 150متر اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

    شهردار پلدختر  ادامه داد:امروز بر اثر بارندگی کانال جمع آوری آب های سطحی در کوی سازمانی ها مسدود شد که با برداشتن سقف آن،کار آزاد سازی جریان آب را انجام دادیم.

    اکبری عنوان کرد:تیم های شهرداری برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی از سیلاب آمادگی لازم را دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار