مدیران خودروعصر اعتبار

زمستان در برلین: آنچه که باید ببینید و انجام دهید

عصر ساختمان- برلین در زمستان کاملا چهره عوض می کند و شهر دیگری می شود.

زمستان در برلین: آنچه که باید ببینید و انجام دهید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از  مجله خبری سفر می،  دریاچه ها یخ می بندند، صندلی های پیاده روها جمع می شوند و اماکن بزرگی همچون کافه ها، رستوران ها، موزه ها، گالری ها و سینماها به شکل دیگری در می آیند. در حقیقت می توان گفت که در ماه دسامبر خیابان ها به مدد بازارهای کریسمس (که شامل بازارهای محلی کوچک و جذاب و بازارهای مرکزی بزرگ و پرزرق و برق می شوند) چهره ای زنده و پرنشاط به خود می گیرند. البته باید توجه داشت که دما در این وقت سال در برلین ممکن است به زیر صفر برسد، پس یادتان باشد که در این ایام بدون لباس گرم به این شهر زیبا سفر نکنید.

    berlin-5

    از دست ندهید:
    جشنواره برلین را از دست ندهید. این جشنواره باشکوه فیلم که هرساله برگزار می شود بهترین جشنواره فیلم جهان و بهترین فرصت برای دیدن فیلم های جدید در کنار افراد بسیار خوش پوش و معروف است. این جشنواره هرساله در تاریخ یازدهم تا بیست و یکم فوریه برگزار می شود.

    گرم بمانید:

    gemadgaleri

    گالری (Gemäldegalerie) مجموعه ای از برترین و مشهورترین نقاشی های اروپا از قرن سیزدهم تا قرن هجدهم را در خود جای داده است که شامل شاهکارهایی از دوره رنسانس همانند تابلویی از بوتیچلی با نام تصویری از یک بانو و تابلویی از کررگگیو با نام لدا و قو می شود.


    یک فنجان شکلات داغ بنوشید:
    می توانید به جای شکلات داغ سیب گرم که به همراه تکه های بستنی در کافه انیشتین سرو می شود، هم بنوشید. موسسه شونبرگ که در ویلایی متعلق به قرن نوزدهم واقع شده است در فضایی به سبک شهر وین منوی بسیار خوبی را برای مهمانانش تدارک دیده است که شامل شنسل هم می شود.

    لباس گرم بپوشید و قدم بزنید:

     

    berlin-2

    قدم زدن در باغ های گیاه شناسی را به شما توصیه می کنیم. این باغ های خیال انگیز شامل مجموعه ای از گلخانه های گرمسیری هستند که سبک معماری بسیار جالبی دارند. این باغ ها همچنین در فصل زمستان میزبان برنامه های زمستانی مهیجی هستند که دیدنشان خالی از لطف نیست.

    از یک عصر زمستانی گرم لذت ببرید:

     

    berlin-1

    رستوران هارتمن غذاهای خلاقانه و ستاره دار (ستاره میچلین که به رستوران های برتر جهان اهدا می شود) به سبک آلمانی سرو می کند. فضای داخلی این رستوران که تم اصلی آن چوب است با شعله های آتش که در سراسر زمستان روشن هستند فضایی گرم و دنج را برای مهمانان فراهم می آورد.

    چه کارهای دیگری می توان در زمستان انجام داد؟

    بوتیچلی رنسانس
    این نمایشگاه فوق العاده تمرکز ویژه ای بر آثار هنرمند نقاش قرن پانزدهم، بوتیچلی دارد و آثار اصیل این هنرمند برجسته دوران رنسانس را در کنار آثار هنرمندان معروفی همچون دگا، مارگریت، سیندی شرمن و بیل ویولا برای نشان دادن تاثیر عظیم هنرمندان رنسانس بر هنرمندان نسل های بعدی به نمایش گذاشته است.

    اتحاد – جامعه آلمان در گذار
    این نمایشگاه ویژه با تمرکز بر سال های پس از اتحاد دو آلمان و وقایع عظیمی که در این سال های پشت سر گذاشته شد، سعی دارد به بررسی تغییرات عظیم در زندگی روزمره، از تغییرات زبانی گرفته تا تغییرات در محل کار و عادات مختلف مصرف کنندگان بپردازد. این نمایشگاه در موزه تاریخ آلمان جای گرفته است.

    ماکس بکمن و برلین
    مرد بسیار قدرتمند وایمار، ماکس بکمن به سلف تصویرهایش (تصویرهایی که نقاش از خود می کشد) مشهور است. بسیاری از این آثار به همراه آثار دیگر او که از برلین، شهری که او در دهه 1920 و پیش از تبعید خود خواسته اش در دهه 1930 در آن زندگی می کرده ، الهام گرفته و در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

    بازارهای کریسمس

    berlin-4

    شهر زیبای برلین در حدود 80 بازار کریسمس دارد که در گوشه و کنار شهر واقع شده اند و دیدن آن یکی از تفریحات مهیج زمستانی است.

    هتل مورد علاقه زمستانی من

    berlin-hotel

    berlin-hotelHotel am Steinplatz

    این هتل زیبا آمیزه ای است از محیطی شیک و صمیمیتی آرامش بخش که با واقع شدن در منطقه ای عالی در غرب برلین و امکانات لذت بخشی همچون شومینه های روشن، انتخابی عالی برای گذراندن زمستانی گرم و خاطره انگیز است. این هتل که پس از بازسازی در سال 2014 بازگشایی شد با امکانات مدرنی همچون رستوران و همچنین چشمه آبگرم جذابیتی دو چندان یافته است.

    berlin-3

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار