مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

حضور معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح کارخانه سیمان مارگون

عصر ساختمان- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح کارخانه سیمان مارگون دعوت کردیم و در مراسم افتتاح کارخانه از سرمایه‌گذار لبنانی تقدیر می‌شود.

حضور معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح کارخانه سیمان مارگون
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سید موسی خادمی ظهر امروز در دیدار با عباس فواض سرمایه‌گذار لبنانی کارخانه سیمان مارگون ضمن تشکر از حضور وی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه کسانی که برای سرمایه‌گذاری به این استان می‌آیند سرمایه و افتخاری بزرگی برای استان هستند.

    استاندار کهگیلویه وبویراحمد خطاب به عباس فواض گفت: اینکه کهگیلویه و بویراحمد را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کردید افتخار می‌کنیم چراکه یک نقطه محروم و توسعه نیافته را برای این کار بزرگ انتخاب کرده‌اید.

    وی بیان کرد: حتی در دیدارهایی که با مسؤولان کشوری داشته‌ام گفتم که سرمایه‌گذار لبنانی کارخانه سیمان مارگون کار بزرگی انجام داده که امیدواریم همه مشکلات پیش‌رو حل شود و این کار به نتیجه برسد و شاهد سرمایه‌گذاری آقای عباس فواض در سایر بخش‌ها و حوزه‌های استان باشیم.

    مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجر معنوی کار سرمایه‌گذار لبنانی گفت: سرمایه‌گذاری شما علاوه بر کار اقتصادی اجر معنوی هم دارد چرا که مردم استان دچار کمبودها و مشکلاتی هستند و سرمایه‌گذاری شما بخشی از این مشکلات را رفع می‌کند.

    خادمی اضافه کرد: از معاون اول رئیس جمهور جناب آقای جهانگیری دعوت کردیم برای افتتاح این پروژه به استان سفر کنند که در مراسم افتتاح کارخانه سیمان مارگون به صورت ویژه از آقای عباس فواض تجلیل خواهیم کرد.

    استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علاوه بر پولی که در استان سرمایه‌گذاری کردید وقت خود را برای احداث این کارخانه اختصاص دادید که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد قدردان این کار بزرگ شما خواهند بود.

    وی بر آمادگی استان برای رفع مشکلات این کارخانه تأکید کرد و گفت: بحث معادن این کارخانه رفع شده و آماده پیگیری برای رفع سایر مشکلات پیش‌رو هستیم.

    مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موقعیت کارخانه سیمان مارگون گفت: با افتتاح جاده پاتاوه - دهدشت شش شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با مرکز استان ارتباط خواهند داشت و این به نفع کارخانه خواهد بود.

    خادمی با اشاره به تطویل باند فرودگاه یاسوج گفت: 60 متر به طول باند اضافه می‌کنیم و باند فعلی را آسفالت خواهیم کرد که تاکنون این کار به خاطر سرد شدن هوا متوقف شده است اما ظرف روزهای آینده پرواز از فرودگاه یاسوج با همان ظرفیت قبل انجام می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار