مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر بازرگانی کاشی و سرامیک فخار رفسنجان در گفت و گو با عصر ساختمان

فخار برلیان رفسنجان با محصولات جدید به نمایشگاه آمده است

عصر ساختمان:مصطفی حسین خانی از اهداف حضور در اولین نمایشگاه سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمان و تحهیزات مدرن آشپزخانه گفت: یکی از مهم ترین اهداف حضور ما در این نمایشگاه به نمایش گذاشتن محصولات جدید فخار برلیان است.

فخار برلیان رفسنجان با محصولات جدید به نمایشگاه آمده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان»، این نمایشگاه دستاورد های خوبی برای فخار برلیان داشت از جمله بستن قرارداد نمایندگی در اربیل عراق برای صادرات به این منطقه و جذب نمایندگی فروش محصولات لوکس فخار برلیان در اصفهان از مهمترین تعاملات ما در این نمایشگاه بوده است.
    وی استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه را بسیار خوب دانست و تبلیغات خوب محیطی و زمان مناسب برگزاری را مهمترین عامل این استقبال گسترده برشمرد.
    وی وضعیت کنونی  بازار کاشی و سرامیک رابسیار ضعیف دانست و ادامه داد: یکی از دلایل این رکود کمبود نقدینگی است که به طبع آن خریدها به سمت پرداخت اعتباری پیش میرود و در نهایت معاملات کاهش یافته و با رکود اینچنینی مواجه میشویم.
    حسین خانی با بیان اینکه محصولات ما به صورت پکیج در سه کارخانه تولید میشود افزود: محصولات ما در سه کارخانه به صورت پکیج تولید و در یک محل به خریدار عرضه میشود که این امر باعث کم شدن مخارج حمل و نقل و تسهیل در بارگیری آن میشود.
    وی با تاکید بر اینکه حمایت از تولید کنندگان میتوان بسیار در امر ایجاد اشتغال مفید باشد افزود: در حال حاضر فخار رفسنجان با سه کارخانه هشتصد کارگر و کارمند در اختیار دارد و یک کارخانه دیگر در حال بهره برداری دارد. او پرداخت تسهیلات با نرخ بهره پایین را عامل مهمی برای تسریع در افتتاح این کارخانه عنوان کرد تا بتواند برای 400 نیروی دیگر ایجاد اشتغال کند.
    مدیر بازرگانی فخار از مسئولین درخواست نظارت بیشتر در قیمت محصولات را خواستار شد، او رسیدگی به این مسئله مهم را عامل مهمی در کنترل بازار عنوان کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی