مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل گروه صنعتی طهورا در گفت و گو با پایگاه خبری عصر ساختمان

نا امنی کشور های همسایه صادرات را ضعیف کرده است

عصر ساختمان : مجتبی نجاتیان اهداف حضور در اولین نمایشگاه تخصصی سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات مدرن آشپزخانه اصفهان را اینچنین بیان کرد: شیر آلات طهورا امسال با هدف رقابت سالم با رقبا در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

نا امنی کشور های همسایه صادرات را ضعیف کرده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، مجتبی نجاتیان اهداف حضور در اولین نمایشگاه تخصصی سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات مدرن آشپزخانه اصفهان را اینچنین بیان کرد: شیر آلات طهورا امسال با هدف رقابت سالم با رقبا در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.
    وی شرکت در این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای شناخت بیشتررقبا دانست  و افزود: شرکت طهورا با سابقه 18 سال حضور در این صنعت توانسته جای مناسبی در بین صنعتگران حوزه ساختمان به خصوص تولید کنندگان شیرآلات پیدا کند و حفظ این جایگاه ملزم به حضور در اینگونه نمایشگاه ها و شناخت بیشتر رقبا و ارزیابی محصولاتشان است.
    حضور سایر شرکتها بخصوص کارخانجات تولیدی شیرآلات بسیار خوب است ولی استقبال مردم در روز اول قابل توجه نبوده که امیدواریم در روزهای آینده شاهد حضور پر رنگ تر مراجعین باشیم.
    نجاتیان عامل اصلی رکود بازار را کمبود صادرات توصیف کرد و ادامه داد: در کشور ما بیشتر کارخانجات تولیدی کالاهای خود را به کشور های همسایه صادر می‌کردند ولی متاسفانه نا امنی منطقه باعث تضعیف شدن صادرات کشور ما شده که این امر رکود اقتصادی را به همراه دارد.
    وی یکی دیگرازعوامل رکود بازار را کاهش ساختمان سازی دانست و تشریح کرد: صنعت ما با ساختمان سازی ارتباط مستقیم دارد، هر اندازه توان خرید مردم برای خرید مسکن کاهش پیدا کند به طبع ساختمان سازی نیزکمتر میشود و بازار رکودی میشود. مسئولین کشور با توجه بیشتر به بازار مسکن میتوانند این بازار آشفته را از رکود نجات دهند.
    مدیر عامل طهورا تبلیغات بیشتر نمایشگاهی را در سطح خیابان و رادیو تلویزیون بسیار امر مهمی در استقبال عمومی مردم دانست و در این باره گفت: این نمایشگاه پتانسیل بازدید بیشتری دارد و مسئولین برگزاری نمایشگاه میتوانند با نگاه تخصصی تر به تبلیغات مردم را ترغیب به بازدید از این نمایشگاه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار