مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت توسعه بین المللی ساختمان عنوان کرد:

رونق صنعت ساختمان در سال آینده

عصر ساختمان- رضا کامرانی، مدیرعامل شرکت توسعه بین المللی ساختمان درباره افزایش سرمایه این مجموعه در بازار سرمایه گفت: در حال حاضر سرمایه شرکت ۳۰۰۰ میلیارد ریال معادل ۳۰۰ میلیارد تومان است اما درصدد دو برابر کردن میزان سرمایه هستیم.

رونق صنعت ساختمان در سال آینده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از سنا، مدیرعامل شرکت توسعه بین المللی ساختمان، گفت: در تلاش هستیم تا افزایش سرمایه 3000میلیارد ریالی را اجرایی کنیم و با این اقدام، سرمایه شرکت به 6000 هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

    کامرانی گفت: موافقت اولیه در این زمینه اخذ شده و در حال طی مراحل قانونی است، براساس پیش بینی ها این اقدام تا 2 ماه آینده به نتیجه خواهد رسید.

    مدیرعامل توسعه بین المللی ساختمان درباره تامین مالی شرکت گفت: منابع مالی شرکت از محل افزایش سرمایه، پیش فروش واحد ها و نیز تسهیلات بانکی تامین می شود.

    وی درباه شرکت سرمایه گذاری غدیر که به عنوان سهامدار اصلی این مجموعه به حساب می آید، گفت: یکی از عواملی که غدیر در گذشته تمایلی برای همکاری با توسعه بین المللی ساختمان نداشت راکد بودن پروژه ها بود اما اکنون با راه اندازی پروژه های شیراز، شمال و کیش در واقع تحرکی در مجموعه ایجاد شده که به همین دلیل اقدام به افزایش سرمایه کردیم تا از این طریق فعالیت ها را توسعه دهیم. با توجه به سیاست های جدیدی که اتخاذ می کنیم به طور قطع سهامداران، دیگر تمایلی به فروش سهام خود نخواهند داشت.

    وی با بیان اینکه تا سال آینده روند معاملات مسکن رو به بهبود خواهد رفت، گفت: برخی از ملک ها با متراژ متوسط جهت خرید در اولویت هستند و تاکنون میزان قابل قبولی از این ملک ها به فروش رسیده است.

    کامرانی درباه تاثیر کاهش نرخ سود بانکی بر بازار مسکن گفت: به طور قطع کاهش نرخ سود بانکی به دلیل سرازیر شدن سرمایه ها به سمت تولید، بر این بازار بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

    مدیرعامل توسعه بین المللی ساختمان با اشاره به تاثیر بازار مسکن بر جذب سرمایه گذاران خارجی گفت: طی چند ماه گذشته سرمایه گذاران خارجی در بازار مسکن ایران حضور پیدا کردند که دلیل آن هم ثبات این بازار در ایران است، بنابراین سرمایه گذاران علاقه زیادی جهت سرمایه گذاری در این حوزه دارند.

    وی با اشاره به سیاست های دولت در راستای ارائه  تضمین های مناسب برای تسهیل سرمایه گذاری خارجی گفت: سرمایه گذاران خارجی باید به سرمایه گذاری خود در ایران اطمینان داشته باشند بنابراین سیاست های اقتصادی و همچنین اقدامات بانک مرکزی در افزایش حضور سرمایه گذاران خارجی بسیار موثر است.

    کامرانی درباره پروژه ساختمانی تیساکیش که در منطقه کیش در حال ساخت است، گفت: این مجموعه پروژه های زیادی را در دست ساخت دارد که یکی از آنها تیساکیش است و میزان سرمایه گذاری آن بین 500 تا 600 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

    مدیرعامل توسعه بین المللی ساختمان در ادامه بیان کرد: لازم به ذکر است که بخش مسکونی این پروژه در حال انجام است و امیدوارهستیم تا بتوانیم هر چه زودتر این پروژه به بهره برداری برسد.

    وی دلیل انتخاب منطقه آزاد کیش را جهت انجام پروژه های تیساکیش اینگونه بیان کرد: با توجه به اینکه کیش به عنوان یکی از مناطق توریستی در کشور به حساب می آید همواه یکی از اولویت های شرکت، سرمایه گذاری در این منطقه  بوده است.

    محمد قائمی امیری، مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت تیساکیش نیز با حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و فرصت های سرمایه گذاری، گفت: کیش به عنوان یکی از مناطق گردشگری محسوب می شود و در حال حاضر سرمایه گذاری در پروژه هایی که در مناطق گردشگری و تجاری انجام می شود، به نوعی منطقی تر از سایر نقاط کشور است.

    وی خاطرنشان کرد: برخی معافیت های مالیاتی و گمرکی در منطقه آزاد کیش باعث جذابیت ساخت و ساز در این منطقه شده است

    قائمی امیری دلیل حضور شرکت مذکور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه را اینگونه بیان کرد: با توجه به سرمایه گذاری کلانی که اکنون در منطقه کیش انجام شده در تلاش جهت جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو