مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس پلیس پیشگیری اردبیل:

اردبیل جزو ۳ استان امن کشور است

باید آمار سرقت‌های خرد را کاهش دهیم

عصر ساختمان- رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: استان اردبیل با توجه به آمار و اطلاعات ارائه شده در مورد جرایم رخداده جزو سه استان امن کشور است.

اردبیل جزو ۳ استان امن کشور است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمد جاهد اظهار کرد: بالاتر از امنیت برقرار شده احساس امنیتی است که ما در جامعه شاهد آن هستیم و در استان اردبیل نیز در شرایط مطلوبی در زمینه احساس امنیت در بین مردم وجود دارد.

    وی وقوع جرم و سرقت را  در هر جامعه‌ای اجتناب‌ناپذیر توصیف کرد و افزود: ما توصیه‌هایی را به هموطنان ارائه می‌کنیم و مصر هستیم هموطنان با رعایت قوانین جلوی برخی سرقت‌ها و تخلفات را در سطح شهر بگیرند.

    رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: استان اردبیل با توجه به آمار و اطلاعات ارائه شده در مورد جرایم رخداده جزو سه استان امن کشور است.

    جاهد از رانندگان تاکسی و خودروهای باربر خواست تا مراقب افراد فرصت‌طلبی باشند که این رانندگان را به عناوین مختلف به حاشیه شهر رانده و با تعارف کردن نوشیدنی‌های مسموم خودروها و وسایل داخل آن را به سرقت می‌برند.

    وی عنوان کرد: رانندگان نباید فریب افراد چنین افراد  فرصت‌طلب را بخورند و باید با مراقبت بیشتر سعی کنند تا جلوی وقوع چنین حوادثی را بگیرند.

    وی خطاب به آپارتمان‌نشینان بیان کرد: افرادی که در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند نباید به ظاهر افراد نگاه کرده و نسبت به آن برای ماموران قلابی شرکت برق یا گاز درب آپارتمان‌ها را باز کند چرا که این افراد فرصت‌طب با شکل و شمایل ماموران گاز یا برق سعی می‌کنند از آپارتمان‌ها سرقت کنند به طوری که طبقات اول و دوم بیشتر در معرض آسیب هستند.

    رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی استان اردبیل ادامه داد: در آپارتمان بهتر است همسایه‌بانی مورد توجه قرار گیرد تا با مراقبت بیشتر جلوی سرقت‌ها و یا دستبردها گرفته شود.

    جاهد با بیان اینکه اخیرا در استان اردبیل سرقت خودرو بالا گرفته است، گفت: رانندگان باید از وسایل ایمنی بیشتر در خودروهای خود استفاده کنند و بانوان نیز زیورآلات خود را برای ممانعت از دستبرد سارقان آن را در صندوق امانت به شکل مطمئن قرار دهند.

    وی از والدین کودکان و نوجوانان نیز خواست تا در رفت و آمد آنها و دوستانشان دقت کند و با برقراری ارتباط با دوستان فرزندان خود سعی کنند تا از بروز برخی ناهنجاری‌ها جلوگیری شود.

    رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی استان اردبیل یادآور شد: معاونت امور اجتماعی در کنار معاونت پیشگیری نیروی انتظامی استان تلاششان براین است تا در قالب مشاوره‌های مختلف سطح آگاهی خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان را افزایش دهند تا مانع از بروزر برخی از تخلفات به ویژه سرقت‌های جزئی شود.

    جاهد عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا آمار سرقت‌های جزئی را در استان اردبیل را کاهش دهیم تا بتوانیم بار امنیتی بیشتری را در جامعه از این بابت برقرار کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو