مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار آذربایجان‌شرقی خبر داد:

آذربایجان‌شرقی ۱۰۰۰ خیر مدرسه‌ساز شناسنامه‌دار دارد

کمک ۴۵۰۰ میلیارد ریالی خیران

عصر ساختمان-رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار آذربایجان‌شرقی از وجود یک هزار خیر مدرسه‌ساز به‌صورت شناسنامه‌دار در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خیرین استان در امر مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری جمع‌آوری شده است.

آذربایجان‌شرقی ۱۰۰۰ خیر مدرسه‌ساز شناسنامه‌دار دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، عبدالله فرمانی ظهر امروز در جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار منطقه هشترود اظهار داشت: هم‌اکنون یک هزار نفر خیر مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار به‌صورت شناسنامه‌دار در استان وجود دارد.

    وی گفت: تاکنون بیش از چهار هزار و 500 میلیارد ریال خیرین استان در امر مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری جمع‌آوری شده است که در جریان جشنواره خرداد 95 خیرین استان بیش از 750 میلیارد ریال کمک کردند.

    فرمانی افزود: فرهنگ مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری خوشبختانه در کشور و در استان ما جا افتاده است و کارهای بزرگی توسط خیرین انجام گرفته و در حال انجام است ولی باز چشمان کودکان معصوم در مناطق محروم منتظر دستان مهربان این معماران آسمانی‌اند.

    وی شناسایی مدارس  مناطق محروم را ضروری دانست و گفت: مسؤولان باید زمینه این شناسایی را برای خیرین فراهم کنند تا با شناخت از کمبود کلاس و فضای آموزشی و متناسب با نیازهای منطقه عمل کند.

    فرمانی استقبال و میزان مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در استان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه آگاهی‌بخشی و رشد و توسعه علم و دانش، فریضه‌ای است که در استان تبدیل به فرهنگ شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی