مدیران خودروعصر اعتبار

سرپرست بنیاد مسکن بابل اعلام کرد:

صدور بیش از ۱۳۰۰ جلد سند روستایی در بابل

عصر ساختمان- سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابل گفت: در ۶ ماه نخست امسال یک‌هزار و ۳۳۴ جلد سند روستایی در این شهرستان صادر شد.

صدور بیش از ۱۳۰۰ جلد سند روستایی در بابل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، عبدالله روحی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، با اشاره به عملکرد 6 ماهه نخست امسال بنیاد مسکن بابل، اظهار کرد: این بنیاد با توجه به وظایف محوله خود تاکنون اقدام به اجرا طرح هادی برای 10 روستاهای شوبکلا، پوستکلا، پایین احمدچاله‌پی، رستم‌کلا، سیاهکلا محله شرقی، گرجی‌آباد، علمدار، اله چال، متی‌کلا و اطاقسرا کرده است.

    وی تصریح کرد: در راستای اختصاص وام بهسازی مسکن روستایی براساس سهمیه ابلاغی، یک‌هزار و 259 نفر از محل بودجه سال 93 به بانک‌های عامل معرفی و از تسهیلات یاد شده بهره‌مند شدند.

    سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابل از اتمام پروژه 144 واحدی مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی 99 درصدی خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه در مرحله صدور پایان کار است.

    وی با اشاره به دستورالعمل اتمام تهیه طرح هادی روستایی برای روستاهای بالای 20 خانوار در شهرستان، یادآور شد: در 6 ماهه نخست امسال تاکنون بازنگری طرح هادی با همکاری ادارات ذی‌ربط شهرستانی و کارگروه کمیته تصویب استان، برای روستاهای هتکه‌پشت، آغوزبن و کبریاکلا در جلسه کارگروه به تصویب رسید و در مرحله ابلاغ است.

    روحی از صدور یک‌هزار و 334 جلد سند روستایی در 6 ماه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: یکی از اقدامات مؤثر این بنیاد انجام کار کارشناسی واحدهای خسارت دیده طوفان و سیل شهریورماه امسال با همکاری کارکنان شعبات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان بود و با همکاری بخشداری و دهیاران نیز نسبت به توزیع ایرانیت اقدام شده است.

    وی از وجود 43 پروژه روستایی در حوزه اجرا طرح هادی و بازنگری طرح هادی روستایی شهرستان بابل خبر داد و اضافه کرد: انجام باقیمانده صدور سند مالکیت براساس تهیه طرح هادی روستایی شهرستان در دست اقدام است.

    سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابل با اشاره به افزایش وام بهسازی مسکن روستایی، گفت: با توجه به ابلاغ اختصاص وام بهسازی مسکن روستایی به ارزش ریالی 180 تا 200 میلیون ریال برای هر واحد مسکونی، این امر در دستور کار این بنیاد در سال جاری قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو