مدیران خودروعصر اعتبار

روزانه به طورمتوسط ۹۵۰ نفر درحساب صندوق پس انداز یکم سپرده گذاری می کنند

عصر ساختمان- مدیرعامل بانک مسکن از افزایش سپرده گذاری متقاضیان در حساب صندوق پس انداز یکم بدلیل کاهش سود تسهیلات این صندوق خبر داد و گفت: امسال به طور متوسط روزانه ۹۵۰ فقره حساب صندوق پس انداز یکم در شعب این بانک افتتاح شده است.

روزانه به طورمتوسط ۹۵۰ نفر درحساب صندوق پس انداز یکم سپرده گذاری می کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمدهاشم بت شکن افزود: پارسال متوسط روزانه افتتاح حساب صندوق پس انداز یکم 169 فقره در روز بود اما با کاهش سود تسهیلات این صندوق به هشت و 9.5 درصد استقبال متقاضیان این افتتاح حساب در این صندوق بسیار افزایش یافته است.
    وی با بیان اینکه از خردادماه 94 تاکنون بیش از 88 هزار نفر در صندوق پس انداز یکم سپرده گذاری کرده اند، گفت: در این مدت بیش از 18 هزار میلیارد ریال در این صندوق سپرده گذاری شده تا در موعد مقرر متقاضیان بتوانند از تسهیلات خود برای خرید مسکن استفاده کنند.
    مدیرعامل بانک مسکن خاط نشان کرد: از زمان افتتاح صندوق پس انداز یکم در شعب بانک مسکن در خرداد ماه 94 تا خرداد ماه 96، پیش بینی می کنیم بیش از 170 هزار نفر از تسهیلات این بانک برای خرید مسکن مورد نیاز خود اقدام کنند.
    بت شکن به طرح فروش مسکن اقساطی انبوه سازان در کشور نیز اشاره کرد و افزود: با تعیین «کارمزد 2.3 درصدی» تضمین پرداخت اقساط توسط بانک مسکن، تاکنون سه انبوه ساز برای فروش واحدهای خود به بانک مسکن مراجعه کرده اند.
    در طرح فروش اقساطی مسکن انبوه سازان، تسهیلاتی از سوی بانک ها به خریداران پرداخت نمی شود بلکه بانک، با دریافت 2.3 درصد کارمزد(از خریدار)، ضمانت بازپرداخت اقساط از سوی خریداران مسکن را برعهده می گیرد تا خریداران اقساط خود را به موقع به شعب بانک های مسکن پرداخت کنند.
    مدیرعامل بانک مسکن یادآورشد: این سه انبوه ساز اکنون در حال امضای قراردادهای خود با بانک مسکن هستند.
    به گزارش ایرنا، پیش از این رئیس کانون سراسری انبوه سازی مسکن و ساختمان ایران اعلام کرده بود که طرح فروش مسکن قسطی پس از امضای تفاهم نامه با بانک مسکن جنبه عملیاتی پیدا کرده و این بانک اجرای این طرح را به شعب خود ابلاغ کرده است.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو