مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار خبر داد:

راه‌اندازی میز ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن در بهار

عصر ساختمان- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار از راه‌اندازی میز ثبت‌ نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی میز ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن در بهار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، مهدی حمزه  از راه‌اندازی میز ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 در جمعیت هلال احمر شهرستان بهار خبر داد و اظهار کرد: این میز به منظور انجام ثبت‌ نام اینترنتی راه‌اندازی شده و مراجعه برای عموم آزاد است.

    وی به آغاز زمان ثبت‌ نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن از 3 تا 25 مهرماه اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای دستور ریاست جمهوری مبنی بر مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی و تسهیل در ثبت‌ نام و صرفه‌جویی در وقت و هزینه طرح ثبت‌ نام اینترنتی اجرا می‌شود.

    رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار بیان کرد: پس از ثبت‌نام، افراد کد رهگیری دریافت می‌کنند که باید در حفظ این کد کوشا باشند و با مراجعه مأموران در هنگام ثبت‌نام دستی با ارائه کد رهگیری نیاز به ثبت‌نام مجدد نیست.

    وی با تأکید بر اینکه سرشماری و آمار درست و دقیق لازمه هر برنامه‌ریزی و توسعه است، افزود: امیدواریم افراد در سرشماری امسال از طریق سامانه اینترنتی نیز اقدام به ثبت‌نام کنند.


    حمزه در بخش دیگری از سخنانش به کسب عناوین امدادگران شهرستان بهار در مسابقات تخصصی امداد و نجات استان، یادآور شد: امدادگران شهرستان بهار در رشته جست‌وجو و نجات در حوادث جاده‌ای مقام اول را کسب کردند.

    وی خاطرنشان کرد: در بخش بانوان نیز امدادگران شهرستان بهار  مقام اول استانی در رشته طراحی اردوگاه و اسکان اضطراری خواهران را به دست آوردند.

    رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار ادامه داد: سهیلا اردلان،‌ مهین اردلان،‌ منیژه خوشبین، سمیه ساعتی و سمانه رضائی‌حمید در بخش خواهران موفق به کسب عنوان نخست مسابقات امداد جاده‌ای شدند.

    وی بیان کرد: هلال احمر این شهرستان در اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نیز رتبه برتر حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان را در بین دستگاه‌های اجرایی استان به خود اختصاص داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو