مدیران خودروعصر اعتبار

به همراه بروزترین لیست قیمت؛

سنگ فرش ها می توانند روحیه شما را تغییر دهند

عصر ساختمان- یکی از محصولاتی که به طور قطع با آن برخورد داشته اید سنگ فرش است. سنگ فرش که در اکثر خیابان ها، حیاط ها و باغ ها وجود دارد در ابعاد و اشکال مختلف با متریال مختلف تولید و عرضه می شود.

سنگ فرش ها می توانند روحیه شما را تغییر دهند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» ، یکی از رایج ترین سنگ فرش ها با توجه به قیمت ارزان و نصب آسان سنگ فرش بتنی است. سنگ فرش های بتنی پیش ساخته، سنگ فرش هایی مدولار هستند که در طیف وسیعی از اندازه، شکل، رنگ، بافت و الگو موجود اند. این سنگ فرش ها برای کسانی مناسب اند که ظاهری متفاوت می خواهند اما نمی خواهند هزینه ی زیادی صرف سنگ طبیعی کنند. سیستم های مدولار نفوذپذیر که به جای روان ساختن آب، آن را جذب می کنند برای مسیرهای سواره، پیاده و پاسیوها در فضای بیرونی منزل بسیار مناسب اند. 

    برای محیط هایی با وسعت بیشتر که تردد همگانی دارد سنگ فرش آجری پیشنهاد می شود که قابلیت نصب در مدل ها و ابعاد متفاوت را دارند. 

    برای اقلیم های گرم که در کشور ما شهر های بسیاری از این اقلیم برخوردارند سنگ فرش با سنگ آهک گزینه ایده آلی است. سنگ آهک به طور معمول به رنگ سفید، کرم مایل به سفید و گاهی نیز سفید مایل به خاکستری است. رنگ های روشن، این سنگ را برای اقلیم های گرم فوق العاده می کند، چون گرما را منعکس می کند. سنگ آهک هم چنین به نواحی سایه دار فضای سبز، یک روشنایی مطلوب می دهد.
    بهترین گزینه برای فضای اطراف استخر سنگ تراورتن است. تراورتن سخت تر و کم منفذتر از سنگ آهک است که این باعث می شود نگهداری از آن آسان تر باشد. این سنگ به دلیل سطح دوست داشتنی برای پاهای برهنه، گزینه ی مناسبی برای سنگ فرش اطراف استخر است.

    اگر زمان و حوصله کافی برای نگهداری و نظافت کاشی را دارید سنگ فرش با استفاده از کاشی فضای صمیمی و آرام بخشی را ایجاد می کند. این نوع سنگ فرش نیز برای اقلیم های گرم توصیه می شود.

    اما برای اقلیم های سرد باید به سراغ گرانیت بروید. این نوع با وجود اینکه از نظر قیمتی  گران است، اما به دلیل دوام فوق العاده و طول عمر زیاد، ارزش هزینه کردن را دارد. اگر این سنگ در معادن منطقه ی شما یافت می شود، می توانید از آن به عنوان یک مصالح ساختمانی محلی و پایدار استفاده کنید. 

    یکی دیگر از سنگ فرش های مقاوم سنگ لوح است. سنگ لوح در طیف وسیعی از رنگ های غنی از زغالی گرفته تا سبز یشمی موجود است. این سنگ در سردترین اقلیم ها نیز دوام می آورد و مانند یک قهرمان در چرخه ی ذوب و انجماد طبیعت پیروز می شود.

    و اما سنگ آبی، این نوع سنگ به صورت ورقه ورقه است که در امتداد خطوط درزش شکسته می شود تا شیک ترین سنگ فرش را برای محوطه ی بیرونی شما ایجاد کند. اگر الگوی منظمی برای پاسیوی خود می خواهید، این سنگ به صورت سنگ فرش مستطیلی با ابعاد مشخص نیز موجود می باشد. با این سنگ فرش ها شکوه در طراحی فضای سبز به سبک مینیمال را به محیط زندگی خود بیاورید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو